Túl azon,

hogy hol jobb magyarnak lenni- mert bárhol is, ez az egyik legnagyobb kiváltságunk, ha közben még emberek is  maradunk,
túl azon, hogy személyes, apró sérelmeinken rágódjunk, mik  erőnket, energiánkat marják- továbblépve még jobbat, szebbet alkossunk,
túl azon, hogy kinek van több dolga, és ki teszi is meg mindazt, míg a másik elmulasztja- csak végezve jó lelkiismerettel azt, ami ránk lett bízva,
túl minden fölösleges terhen,
szépen úgy lefeküdni, hogy ma majdnem olyan voltam, amilyen szeretnék lenni.
Így, nagyképűen, fellengzősen.Mert az olyan voltam, nagyon jól esik, büszkeséggel tölt el.
S hogy mekkora az a majdnem, azt csak én tudom, s csak az én feladatom azon is dolgozni.





Megjegyzések

  1. Bizony, értek én a sorokból... :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ha többen gondoljuk így, az nekem nagyon jól esik:)

      Törlés
  3. Igen, az milyen jó érzés, úgy lefeküdni este, hogy igen, ez egy jó nap volt. Megtettem, ami rajtam állt, nem akadtam ki semmin, stb... A magyarságon szerintem meg túlmutat az Emberség. Inkább legyen Ember valaki, mint magyar. Mert idehaza egyre inkább úgy látszik, hiábavalóságokkal kell igazolnom a saját magyarságomat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A magyarságot odaát teljesen másképpen látjátok, vagy ha úgy tetszik tudjátok megélni. Ez van.
      A napjainkról meg- van, hogy szépeket tudunk mondani, mert van, hogy képesek vagyunk szépen élni.

      Törlés
  4. Ezt nagyon szepen megfogalmaztad, s nemcsak ",majdnem" hanem igazan ratapintottal!

    VálaszTörlés
  5. Én is inkább itt válaszolok, mert itt hamarabb olvasod...

    Az éjjel, jobban mondva hajnalban, amikor ezt olvastam: "ma majdnem olyan voltam, amilyen szeretnék lenni." rádöbbentem, hogy nem, ma (azaz tegnap) egyáltalán nem ilyen voltam. Akaratomon is múlt, meg azon kívül is. De belém vésődött ez a mondatod, hosszú távra...
    Ma, eddig (majdnem) olyan voltam, mint amilyen szeretnék lenni, és teszek róla, hogy továbbra is így legyen. :) Látod, egy gondolat, egy mondat ... sosem tudod, mit indít el másokban.:) Éppen ezért kell jól megfontolni minden szót, mielőtt leírunk valamit. És főleg, a rosszakat kell meggondolnunk, mert visszavonhatatlanok. Köszönöm. Azt is amit nekem írtál, és azt is, hogy vagy.

    Pedig megyünk. Ígértem, megyünk is. Most nincsenek itthon a lányok, Idecsen vannak, és ha Isten is úgy akarja, vasárnap reggel megyünk néhány napra pihenni-jó levegőt szívni, de csak azt tudom mondani: ami késik, nem múlik. És biztos megvan az oka rá, hogy eddig nem jutottunk még el... :)

    És... tudom, hogy voltak nálatok az ovinkból, tavalyelőtt, épp Éva néni meg Réka. De ha ráállunk, talán mi is összehozhatunk egy "testvércsoporti" kapcsolatot. Most már a mi picinyeink sem a legkisebbek lesznek az oviból, talán komplexebb programokat is összehozhatunk velük, mint tavaly. :) Majd "összedugjuk a fejünket". :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj én megint neked örültem a legjobban!!! De jó ez a kép rólad!!! Ilyenkor érzem, hogy de jó volna találkozni...
    Szép álmokat Júlia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A találkozásnak semmi akadálya, a kép minőségéről inkább ne beszéljünk:)
      Köszönöm , neked fel a fejjel:)

      Törlés
  7. Már egy éve, hogy gondolataid gondolataim részévé váltak, válnak. Szoktam ám a régiek között is keresgélni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S akkor most itt ez a ritka felemelő pillanat:)
      Vásárhelyi Forgatag lesz a hétvégén, de biztosan tudod, világtalálkozóval:)

      Törlés
  8. Pont ma estem én is túl egy ilyenen, sok év után... nyugodtabban fekszem le :)

    VálaszTörlés
  9. A "majdnem" érzése mindig ott van, de ahogyan írod nekem kell azon dolgoznom, hogy ez minél kisebb legyen!
    Köszönöm a gondolataid és SZERETETTEL ÖLELLEK!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, s együtt örülök veled, az erődnek. Tudtam én végig!

      Törlés
  10. 1. nagyon szépen megfogalmaztad!!!
    2. Te festetted azt a gyönyörűséget? Nagyon-nagyon szép, eszméletlenül tetszik!
    3. nagyon jó látni téged a képen. :)
    4. virtuálisan ölellek és puszillak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen,:), viszont.
      Frappáns vagyok, de szívből:)

      Törlés
  11. Szép gondolat:-)
    Kívánok további szép napot és hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm- lássuk, magyarhon mit nyújt most nekünk:)

      Törlés
  12. És milyen jó, hogy megszólaltál, mert rögtön jöttem utánad és itt pont azokat a mondatokat találtam, amire éppen a legnagyobb szükségem van. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél nagyobb értelme már nem is igen van az írásnak.Isten hozott!

      Törlés
  13. Mindig kimondod, amit gondolok. És érdekes módon nálad ez nem zavar...
    Olyan jól esett most ezt olvasni. Éppen Tőled.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezt most jól elraktározom, tőled:)

      Törlés
  14. Újraolvastam soraid (többször is)...!
    És hát tényleg... másom sincs, mint az emberségem és a szeretteim szeretete... és a hitem...
    Ez tart életben ebben a nehéz időszakomban, amikor minden változik és mégsem akar változni... és megteszek mindent, ami tőlem telik (és gondolom ott a majdnem is persze)...
    Merítek hát abból a nyugalomból, csendességből, amit ebből az írásodból kiéreztem és töltekezem! Mert most szükséges...
    És a fotód csak hab a tortán! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan minden fotón a lila vagy a zöld- büszke vagyok rá.
      Gondolok rád, csodálom munkád...( és minden, amit már tudsz:) )

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések