Visszavenni

a tempóból,
a hangerőből,
a fogyasztásból,
a csüngőkből,
a zsúfoltságból,
a szárnyalásból,
a felületességből,
a rosszindulattal való alattomos marakodásból,
a nagyképűségből és
álszentségből,
csak lassan, halkan, szerényen, csupaszon-diszkréten, szellősen sétálva, vagy inkább csak andalogva , elmélyülve szeretettel, empátiával segítve, alázattal élni.

A célok előre lendítenek. S a bizalom, hogy lehet és érdemes.



Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Ezen lenni jó- pedig a világ...az mást is mutat.

      Törlés
  2. Tavaly óta ez felé haladok. leírhatatlan érzés ezen az úton lenni... kár, hogy nem léptem rá előbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Vajon késő lenne?
      Hátha nem...
      Hiszen ha az ember ad magának egy esélyt tudatosan élni, akkor csak nyerhet abból- legalábbis egy nyugodtabb, békésebb életet.

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Én is hiszek benne, hogy ezeket figyelembe véve értékesebbé válhat az élet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is- meg abban is, hogy nem mindegy, mennyire értékes életet élünk.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Tudom, magam vagyok az első a sorban- mégis, azt hiszem, nem baj, ha legalább megpróbáljuk....

      Törlés
  6. Mennyire igazak és elgondolkodtatóak a szavaid-gondolataid....!Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Jó néha magamba szállni- talán gyakrabban is:)

      Törlés
  8. Csak olvaslak, és jelzem, hogy mindig itt vagyok. Csak nem mindig tudok megszólalni az írásaid után, annyira mélyen érintenek, elgondolkodtat, mindig jófelé terel..Köszönöm!((()))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelsz.
      Örülök, ha valami, ami tőlem származik, az valahol jóként hat...

      Törlés
  9. http://www.youtube.com/watch?v=7fH3b1jfBCE&feature=youtu.be
    egy kedves kis film - ide illik :)

    VálaszTörlés
  10. Lehet és érdemes....Még talán erősíti is az embert az,hogy a világ másfelé halad,de vannak rokonlelkek...

    VálaszTörlés
  11. Igen, sok mondatban magamra ismertem. Nem volt jó ez a tükörkép nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bántott?- azt sajnálnám.
      ez az én tükörképem, engem látsz benne.

      Törlés
  12. Pont ezt érzem. Napok óta fogalmazódik bennem, de nem jutottam előbbre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj- lesz majd haladás. Legalábbis magamnak is ezt remélem.

      Törlés
  13. Ezt kimásoltam magamnak, hogy kéznél legyen, mert annyira nagyon tetszik. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen megtisztelés valóban ritkán ér...ezért nem is válaszoltam eddig...

      Törlés
  14. a cél meglenne...de az a lendület hiányzik belőlem...nincs lendületmicin?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Semmi türelmetlenkedés- meglesz, biztosan.

      Törlés
  15. De, jó is lenne! Sajnos a mai elvárások a gondolataid ellenkezőjét várják el tőlünk...Azért én is próbálkozom, de nagyon sokszor értetlenül néznek rám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak hadd nézzenek.
      Elsősorban saját békénken kell dolgoznunk, az majd meghozza a hatását kifelé is.

      Törlés
  16. Kellenek olyan emberek is"...hogy lássuk milyenek nem kívánunk lenni...és kellenek kedvesek, őszinték, akikhez jó tartozni...! Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Remélem, ugyanazt a tábort erősítjük.

      Törlés
  17. Válaszok
    1. Megírni nem volt akkora örömünnep, mint a reakciókat látni...
      Szeretettel.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések