Attól eltérően,

ahogy szoktam- mindenkinek válaszolni a megjegyzésére, mert az jól esik, segít tovább gondolni, és mert úgy igaz :),- most mindhatotoknak egyszerre, egy helyen:
éppen köztetek van az, akinek írásáról eszembe jutottak az előbbi bejegyzés sorai, aztán továbbgondoltam kicsit, s bár koránt sincs befejezve a gondolatsor, eddig jutottam. Valakinél láttam-olvastam azt, hogy vannak  dolgok, mik máshol, más formában élnek tovább. Kicsit elengedve , s talán még jobban kapaszkodva.

Ami engem illet-
 elengedni teljesen csak a fölöslegessé vált dolgokat tudom.
 ember elengedéséről nem akarok beszélni.
 új feladatom a régi- mindig annyit beleadni, amennyi éppen kell, és ott, ahol éppen, dolgozni csak pontosan ,szépen- csak majdnem idézek-, önmagamat nevelgetni, mert csak ezáltal lehet másokat...

A kérdés persze nyitott.

:)







Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések