Ha ez lenne

az utolsó bejegyzésem,
akkor örülnék a blogos másfél évnek, ami alatt annyi pozitív hatás ért, hogy még én, az örök pesszimista is beláttam közben, hogy nincs is akkora nagy baj, és hogy valóban kerekednek jó dolgok, szép szavak emberek kezéből -szájából, s nem feltétlenül tőlem, sőt, főleg nem tőlem, de hozzám is eljutnak, és ez nekem jó.
Ha ez lenne az utolsó bejegyzésem,
persze végtelenül sajnálnám , hogy ez idő alatt nem sikerült valamit megvalósítani a találkozóból, amit tényleg fontosnak tartok, mégis jobban belegondolva, persze, hogy még nem sikerült, hiszen fel sem mértük, hányan jelennénk meg mint Feleletet olvasó közösség.( Ó, mekkorát szóltam...)
Ha ez lenne az utolsó bejegyzésem,
a zugolvasók tömege fellélegezne :))
Ha ez lenne az utolsó bejegyzésem,
akkor még azok sem tudnák meg, milyen volt a nyár felénk s ott , ahol jártunk, meg hogy milyen az ősz itt, ahol botorkálunk, és még annyi mindent. Vagy semmit.
Ha ez lenne az utolsó bejegyzésem,
akkor már én sem lennék gazdagabb mindazzal a széppel-jóval, amit kedvenc blogokban olvasok...Kár lenne.

Azzal a reménnyel zárok bőröndöt, hogy nem utolsó bejegyzés, hogy kétszer is földet érünk, oda is, vissza is, nem zuhanva, hogy a pihe-puha csicsergők nem nőnek akkorát, hogy meg se ismerjem majd őket, s hogy majd minden ugyanott folytatódik, ahol kell, csak kicsit másképpen.
Mert ha már megélünk valamit, akkor épüljünk is  általa.

Útmutatás itt.

Képek az elmúlt időkről, csak úgy :)







Megjegyzések

  1. Jó földet érést oda is, ide is...

    VálaszTörlés
  2. Szerencses foldet erest:)itt is ott is!

    VálaszTörlés
  3. Jaj most kicsit diló leszek! "olyan még nem volt hogy egy gép a levegőbe maradjon!" :-D miért is ne szállna le. Szeremcsésen!
    Ki írogatna itt nekünk... na de ez nem is lehet kérdés! :)

    VálaszTörlés
  4. Várunk vissza szeretettel! Jó utat, minden jót kívánok:)

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom megszokni, hogy valami, amiben ülök 5 tonna és repül :-D Isten veletek!

    VálaszTörlés
  6. Júlia te milyen szép vagy. Szépek a csajok is, meg úgy az egész. Én örülök, ha nem hagyod abba.

    VálaszTörlés
  7. Szép, jó repülést! Várunk vissza!

    VálaszTörlés
  8. Én is jó utat kívánok, és én is várlak vissza!

    VálaszTörlés
  9. Jó utat! És majd várom a beszámolót!

    VálaszTörlés
  10. Júlia, ez egy csodálatos dolog lesz! Jó utat és élvezd ki minden percét!

    VálaszTörlés
  11. Persze, hogy nem az utolsó bejegyzésed! :-)
    Jó utat! Érezzétek jól magatokat! És várom a beszámolót én is!:-)

    VálaszTörlés
  12. Jó bőröndzárást és főleg útat!
    "Addig is,amíg nem találkozunk,
    hordozzon Isten a tenyerén! "
    Régi ír áldás

    VálaszTörlés
  13. Szerencsés oda - illetve hazaérkezést. Jó utat, és jó kikapcsolódást...Várlak vissza én is nagyon!!!

    Szeretettel,
    P.

    VálaszTörlés
  14. Szerencsés útat ! Gyönyörü, felejthetetlen élményeket !
    Nagy élmény lesz az ottani gyülekezetnek, hogy magyarul hallgathatja az Igét !
    Szeretettel Zita

    VálaszTörlés
  15. Jó utat, érezzétek nagyon jól magatokat! :)

    VálaszTörlés
  16. De nem ez volt... (Majdnem írtam is valamit, de minek ismételjem az előttem szólókat?)

    VálaszTörlés
  17. Jaj a repülés!! D:))
    Várunk vissza kedves Júlia!
    Szépek vagytok és jók nagyon a képek rólatok!!
    Minden jót utat kívánok!

    VálaszTörlés
  18. Jó megérkezést kívánok! :)

    VálaszTörlés
  19. Következő bejegyzés mindannyiatoknak szól.
    És természetesen köszönöm- ez a hozzá(m)állás engem most tényleg a folytatásra kötelez:) ( Pozitív elkötelezettség)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések