Mennyivel

egyszerűbb lenne egyszerű dolgokról értekezni, megmutatni  a kis festett köveket, mik állítólag azt mutatják, itt semmi sem változik- csak tudnám, jó ez, vagy sem-, elmesélni, hogy tényleg eltelt már egy hét, mióta bejárunk dolgozni, és meg sem lepődöm azon, hogy minden  a régi- körülöttem, csak állítólag én vagyok teljesen más a reakcióim alapján- erről viszont már tudom biztosan, hogy jó, legalábbis nekem:)-, és mesélni hosszan, részletesen arról, milyen szép is volt a nyár, mennyi élményt hozott nekünk, vagy akár megjegyezni azt, hogy szerintem a mosásnak igazán akkor van vége, amikor a beszáradt ruhát a szekrényben tudjuk- addig félkész a munka, mint oly sokszor-,
ehelyett
itt van ez az elengedés,
amiről most az jut eszembe, hogy- előző bizonyosságom elszállva-  ha mást nem is, de a haragot,azt úgy érzem, tényleg el tudom engedni.
Kevés igazán nagy haragom, bántódásom volt, s bizonyára lesznek még az életben. A legutóbbit elengedtem, ott voltam, ahol néhány hónappal ezelőtt nem is akartam magam elképzelni, végül megtisztelő volt, hogy egyáltalán ott voltunk, könny szökött a szemembe, amikor megláttam a gyűrűhozó kicsiket, s a sok élményt, amit képesek voltunk három nap alatt megélni, most jól elraktározom, megtartom,hogy legyen, mire emlékezni, legyen miről mesélni.
Amikor csak úgy, egyszerű dolgokról .....













Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. :)Köszi.
      AZ egy hely- Szajol- Nairam szabaidőközpont:)

      Törlés
  2. Nagyon szép esküvő volt!Sok boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szépségesek!!!! Annyira jók ezek az elkattintott" pillanatok!!! Jó volt nézni őket...
    Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések