A dal utóhangja,

mert ez a blog a feleletekért indult. Azokért, amiket ide-oda írnék, vagy meg is írok. itt egy ilyen, amit Katalinhoz írtam, és amiben nagyjából benne van a lényeg. ( Még annyit hozzá, hogy nekem ez a kis szőke jelölt azért a többiekhez viszonyítva szimpatikus....)

:) 
Engem ma este világosított fel a férjem, hogy a helyi rádióból ez folyik...én nem hallgatok rádiót, s ezt nem tudtam. Tévedés, vagy nem , ki tudja.
De: hogy most nekem szól a szöveg, az tény.

Nyilván, volt egy szövegkörnyezet,amiben megíródott, nyilván, volt egy élethelyzet, ami életre keltette. És ez azoké, akik megélték azt.
Nekem- bár már ismerem ezt a szövegkörnyezetet- ennél többet, és másabbat is mond...mert magamnak értelmezem, mint sok más alkotást. ( lehet, hogy tévedek.)
Ami a tehetségkutatókat illeti, rajongó nem vagyok, idegesít az értéktelenség, és elsőre örültem is a feltűnő értéknek. Én éppen jókor hallottam, mondhatni tiszta véletlenül. ( szégyenszemre a mostmúlikpontosant sosem olvastam végig, hogy legalább megértsem- én műveletlen...)
A dal azé, aki ihlette, aki írta, aki énekli, s aki- átvitt értelemben persze, de magáénak érzi azt...
Ki az a Danics Dóra :(?



Megjegyzések

  1. Persze, mindig van háttér. Egy dalnak( más alkotásnak) van elő- és utóélete, de én is mindig magamnak értelmezem, a magam életébe helyezem, nekem üzen, mert akarom, hogy nekem üzenjen, sőt, "tanácsot" adjon a maga módján. Minden más kicsit később jön, akkor mikor jobban utánanézek dolgoknak. Életemnek egy olyan szakaszában ért el ez a dal még korábban, amikor az üzenete megtalált, és ez volt fontos.Most is ez a fontos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút egyetértek. Ez mindig így van- az életrajzok ismerete befolyásolja az értelmezést. Pedig az szerintem annyira szubjektív dolog.

      Törlés
  2. Én régóta ismerem a dalt, mondhatni már a "születése" utántól.. de nekem sem azt jelenti, amit azoknak, akik megírták, megénekelték, ami miatt életre kelt. :) És ez így van jól. :)
    Danics Dóra egy, a tizenkét x faktor döntősből. :) Aki már tavaly is indult, csak akkor nem jutott be a döntőbe. Egyébként pedig egy lány a sok közül.. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Te nagy szakember vagy.
      Én arra gondoltam, hogy esetleg ő is hírességhez tartozik, vagy a maga útján keresi a sikert.
      Egyébként meg tényleg így van ez jól.

      Törlés
  3. A dalnak üzenete van. Akit nem érint meg a lényege, hogy számára mit üzen, nem lesz befogadó. Hozzám elért az üzenet és ez a lényeg!!!:)))
    Szép napot Júlia!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzám is, és tényleg ez a lényeg.
      Köszönöm :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések