Csak be kell

látni, hogy semmi sem történik ok nélkül,
s amikor úgy tűnik, elveszítesz évet, hetet, napot, vagy csak percet is életedből, s még bár csak nem is tudod, ki tehet róla, a javítás lehetősége pedig csak abban van, hogy rád nem jellemző módon tovább lépsz, fittyet hánysz, vagy valami ilyesmi ,
akkor mindig történik valami más, valami, ami a te bajodnál sokkal rendítőbb, ahova sokkal több energiát kell(ene) befektetni, hogy segíteni lehessen, s talán úgy még van remény,( mert azon segíteni kell, ha a 14 éves gyerek vérnyomáscsökkentő-túladagolás miatt heteket tölt a neuropszichiátrián)
akkor azt mondod, hogy az elveszítettnek vélt, idő tulajdonképpen ajándék, esély arra, hogy jobb, okosabb, ügyesebb, talán még szebb is légy, lélekben,
talán azt jelenti, van még dolgod, azon kívül, hogy túl legyél bizonyos lépéseken,
s ahogy megtanítottak az öregek a vasárnapi istentisztelet után:  magadnak kell fegyelmezned énedet, magadnak kell erősnek lenned, meglátni az értelmet, ami körülvesz,( s talán még benned is van), mert ez az élet rendje.

Még akkor is, ha azzal a tudattal kell élned, hogy nem te vagy a megtestesült szeretet, aki után minden szív eped, még akkor is, ha talán az utolsó percig meg kell harcolnod igazadért, még akkor is, ha időnként ily módon elfilozofálod az életet,
senki más nem tehet semmiről, s ha igen, megbocsájtasz, mert valójában nem is akart semmi rosszat.

Most azt gondolom, a következő dalnak rólam kell szólnia:)







Megjegyzések

  1. Jól tudom, amit az első sorban írtál.
    És amit utána írtál, kb. arról írtam én is az utolsó bejegyzésemben. Hálát kell adni minden nap a jóért, ami velünk történik, és nem szabad számonkérni, ha rosszat is kapunk: talán azért kaptunk, hogy ráébredjünk, nekünk nem is annyira rossz, mint másnak. Csak mindig úgy hisszük, hogy másnak jobb...

    VálaszTörlés
  2. Kívánom, hogy csak Rólad szóljon!:-)

    VálaszTörlés
  3. Szep gondolatsor! Kivanom, hogy rolad szoljon!:)

    VálaszTörlés
  4. Szépségesen gondolkozol...

    Úgy örvendek, hogy írtál nekem. Sajnos, majdnem egy hét elteltével bukkantam rá.
    Üzenem, hogy olvasok a sorok mögött is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát én meg jól elszomorodtam, hogy a sok megjegyzés mellett a sajátomat odaát nem látom. Most annál nagyobb az örömöm. Én örülök, hogy írtál, s hogy olvasol!

      Törlés
  5. Hogy milyen igaz! Különlegesen gondolkozol és fogalmazol [ néha nem is értem, de ez az én hibám :)) ], de most minden szavát értettem, és minden szava igaz. Én is így gondolkodom. Mindennek oka van, még ha nem is tudjuk abban a pillanatban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy nem értenek, ezt sokan mondják, lassan hozzászokok :)
      S hogy mégis van, mit megérteni, az külön öröm...Köszönöm.

      Törlés
  6. Ezt most nagyon jó volt olvasni, sokat segített nekem... Semmi nincs véletlen. Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelő, hogy itt vagy. Nem véletlenül :)

      Törlés
  7. nagyon igazad van, köszönöm, hogy leírtad, és micsoda csodaszép fotók? az az utolsó előtti igazi bravúr, de az utolsó nagyon megható
    és igen, szóljon RÓLAD :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 83 éves kéz, remek élettel
      Köszönöm, a képek csak szeretetből fakadnak, semmi tudomány nincs benne :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések