Kedves Mindenki,

aki hozzászólt előző bejegyzésemhez,

ti nem is tudtátok, milyen nemes cselekedet ez. Túlléptünk ezzel a párbeszéddel valamiféle blogos korláton, ami addig engedett menni, hogy leírok valamit, ráhelyesel valaki más, fordítunk egy lapot, s keresünk egy újabb témát. Ezen a korláton túl én tanultam, újdonságokat tudtam meg, talán érdeklődést keltettünk fel közösen egy téma iránt. Lehet hát értelmesen művelni ezt a dolgot, s ez biztató. Mégis a legfontosabb: hogy a szeretetnek milyen sok fajtája van, mennyi képpen kifejezhetjük, talán még akkor is, amikor nem is gondoljuk, vagy nem feltett szándékunk. Én legalábbis megéreztem most a mi világunk szépségét, s remélem, nem vagyok ezzel túl merész.

S hogy eddig nem reagáltam, ennek rajtam kívül álló okai is vannak. Meg az, hogy valahogyan szavakba kellett öntenem ....


Megjegyzések

  1. Áldás Bíkessíg!
    „Az ő angyalainak parancsolt fel őled, hogy őrizzenek téged minden utadon.”

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felénk Békesség Istentől!
      Köszönöm!

      Törlés
  2. http://youtu.be/g5o5xHMQRSA

    VálaszTörlés
  3. A szeretetnek olyan sok fajtája van...Nincs jobb érzés a feltétel nélküli szeretetnél. Az örök.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Annak megtapasztalása, mindkét irányból megérezni valóban nagy dolog. A legnagyobban közül való.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések