Maradjunk annyiban,

hogy bár poénkodtunk azzal, hogy egyetlen gép sem marad a levegőben, valamint azzal is teljesen tisztában vagyok, hogy szerény kis életünk eseményei embereknek minden bizonnyal jelentéktelenségeknek tűnnek a világokat megfordító saját történéseikkel szemben, s hogy a világ közepe nem is ott van, ahol én jártam, sokkal inkább ott, ahol ki-ki maga él, s valószínű sokan látták már tisztább látással és gondolták át józanabb ésszel ugyanezeket a helyeket,
mégis el kell mondanom, volt egy pont



amikor valóban érezni lehetett, semmi sem lehetetlen, s valahol a végtelen is véget ér,
amikor minden porcikánk azt kívánta, lépjünk rá a napi rutinra, s mégis egyik énünk elengedte az  egészet ennek a véges végtelennek,

de mert tudom, láttam, s még mindig érzem, hogy sok irányból hazavártak, legalább annyira, amennyire én képes voltam első reggel megsiratni az ottlétemet,
tartozom egy ennyivel, minek talán lesz egy-két kisebb kiegészítése.








Továbbiak a műfaj kedvelőinek a megszokott beszámolós helyen.

Örülök, hogy többen vagyunk. Nem magamért, hanem mert ilyenkor mindig azt gondolom, hogy jó ügyek mellett is sokan össze tudnánk fogni.
Isten hozott!

Megjegyzések

  1. Most nem mondom, hogy én megmondtam...
    Az a számvetés viszont, hogy "ha ez lenne az utolsó ...", eddig az életemből hiányzott. Belül tud ám változtatni! Azóta sokkal türelmesebb vagyok a körülöttem élőkkel például. Köszönöm ezt a gondolatot!
    A képek szépek. A háromkerekű tetszik nagyon, mert olyan volt nekem is. Néha nem olyan nagy baj, ha több kereke van az embernek, mint a megszokott...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Megtisztelő, mosolykeltő szavak.

      Törlés
  2. Isten hozott újra itthon!!! Szép helyen jártatok....Plusz izgalom volt nekem az, hogy a párom is a héten repült először....szerencsésen megérkezett ő is...Hála a JóIstennek!

    Jó, hogy újra itt vagy!
    Szeretettel,
    P.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A mi esetünkben csak nekem volt első alkalom, de ez éppen elég izgalommal járt.

      Törlés
  3. Szóval Brüsszel.:) És Júlia felíratú üzlet és ketten a templom előtt...hol máshol?
    Az első repülésemkor rettentően féltem.Azóta szinte kábítószerként hat rám: a felszállás, aztán a végtelen égbolt . semmihez nem hasonlítható látvány és élmény. Isten hozott újra itthon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      A Pelikán utcán Antwerpenben gyémántbolt...
      Nagyszerű élmények.

      Törlés
  4. Isten hozott újra itthon! Brüsszel gyönyörű, látom szép időtök volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még az ott élőknek is hihetetlenül szép volt. Mi meg elvittük a nagykabátot, itthon olyan hidegből mentünk...ott vigyorogtak ezen.

      Törlés
  5. Hála Istennek, szerencsésen hazaérkeztetek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen :))
      Nagy a lendület.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. A repülést utálom, viszont utazni nagyon szeretek :-) Gyönyörűek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy mit érzek iránta,még nem döntöttem el, de az utazás nálam is fő helyet foglal.
      Szép helyek voltak, ezért szépek a képek is:)

      Törlés
  7. ahh, fantasztikus képek, csodás lehetett

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések