Márti dala

Kezdjetek el élni, hogy legyen mit mesélni
Majd az unokáknak, mikor körbeállnak
Mikor körbeállnak, az ágyadon ugrálnak
Hogy legyen mit mesélni, kezdjetek el élni!

Kezdjetek szeretni, hogy legyen min nevetni,
Hogy milyen bolond voltam, hogy neked udvaroltam
Neked udvaroltam, az öledbe borultam
Többé onnan el sem tudtam menni, kezdjetek szeretni!

Kezdjetek szeretni, hogy legyen min nevetni,
Hogy milyen bolond voltam, hogy neked udvaroltam
Neked udvaroltam, az öledbe borultam
Többé onnan el sem tudtam menni, kezdjetek szeretni!

Kezdjetek nevetni, csak semmi melodráma
Senki bele nem halt még komédiába
Ripacsok, színészek, az élet a tiétek
Minek ölre menni, kezdjetek szeretni!

próza:
jó néha sötétben a holdat nézni,
hosszan egy távoli csillagot igézni.
jó néha fázni, semmin elmélázni,
tavaszi esőben olykor bőrig ázni,
tele szájjal enni, hangosan szeretni.
jó néha magamat csak úgy elnevetni,
sírni ha fáj, remegni ha félek,
olyan jó néha érezni, hogy élek.


Kezdjetek el élni, hogy ne kelljen félni
Az utolsó órában, mikor már mindent megbántam
Ezerszer megbántam, oly sokáig vártam
Hogy elmúlt az élet…
…kezdjetek el élni!
 
 
 
Csak a kép, az érzés az enyém. A szöveg másé, én ajándékba kaptam...

Megjegyzések

  1. Éppen meghallgattam ezt a dalt a youtube-on, utána jöttem hozzád, a blogodra! Vannak ilyen véletlenek, vannak ilyen egybeesések. :-)

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=nAwDPmalScE

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a dal és a facebook oldalamra a prózai szöveggel éni is még nyár végén kitettem.Nagyon sokszor hallgatom. A dal története nagyon megható...Nem szoktam képeket keresni, de úgy éreztem ehhez kell egyet választanom (bár nem az enyém), de belőlem ezt váltotta ki.(ha van lehetőséged,nézd meg Júlia). Jó volt este újra hallgatni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon szívbemarkoló, tudva, hogy ki üzente, gyönyörűen van megcsinálva....egy a bajom, hogy elcsépeljük ezt is, mint a "Most múlik"...


      Júlia, még mindig várom a emailod:)

      Törlés
    2. Kiss Tibi jókat alkot! A veszélye fenn áll annak, hogy elcsépeljük, de inkább ilyen üzenet terjedjen, mint negatív. :-)

      Törlés
    3. Ahhoz képest, hogy én most hallottam először, még távol vagyok az elcsépeléstől- de tetszik, és nekem való, a többit meg nemsokára:)

      Törlés
    4. És köszi, H. valahova bekérezek és megnézem :)

      Törlés
  4. Szia Júlia! Nem ismertem a dalt, köszönöm. A szöveg nagyon megfogott és utána hallgattam meg a youtube-on. Nagyon kellemes a hangja az előadónőnek. A szöveg örök! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább nem vagyok egyedül, akinek új, nagyon úgy tűnik, el voltam maradva :)
      És így van, örök.

      Törlés
  5. Igen, én is... és még jobban fogod szeretni, ha kideríted, ki volt Márti.

    VálaszTörlés
  6. Pont ezt énekelték a Tv-ben! Megfogja az embert...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És most összefogott néhányunkat :)

      Törlés
  7. Én is szeretem ezt a dalt, sajnos én is úgy érzem, hogy elcsépelt lesz (már szinte most is az). Sajnálom, mert amúgy gyönyörű dal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz, egyrészt, mert kerül más a helyébe, másrészt meg mert nem hagyjuk, hogy elcsépelt legyen.

      Törlés
  8. Így született Márti dala:

    http://hvg.hu/kultura/20130128_marti_dala_tortenete

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekeztem még olvasgatni róla.

      Törlés
  9. Nagyon szeretem. És örülök, hogy Te is. Nem lehet az ilyet elcsépelni, mert érteni kell, és nem csak hallgatni...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések