Az egyik szemem

sír,
    mert belement a por, amit hintettél ( porhintés), s már nem is lényeg, mirefel....
    s mert dúl a harc a mindenféle igazakért, s én még nem tettem közzé Az én igazammal mi lesz kezdetű bejegyzésemet...,
   és mert hagytam magam beteggé lenni ebben a világban, amivel én tulajdonképpen barátságban szeretnék élni, nem mellesleg egészségesen,
   továbbá mert ilyen állapotokban hogy lehet beteg gyermeket ápolni, ott lenni, dédelgetni ésatöbbiről még nem is szólok,
   s mert most már én is azt kell, hogy mondjam, hiába  a nagy szövegek a szeretetről, éppen ott van alakoskodás, ahonnan a legnagyobb szavak származnak,
csak sír, csak sír a lelkem, mert van, aki haraggal fekszik le,és hagyja, hogy a következő hajnalon  is arra  keljen a Nap.

Még szerencse ily módon, hogy sovány vigasznak ott a másik szemem, mint a régi lámpás tévék, csíkosan ugyan, de
nevetve lát,
      mert nem volt rajtam smink, amit elkent volna a lecsorgó poros könny,
      és a piszkozat is megvan, és talán beszúrom egy nap, amikor már nem gondolkodom azon, egyáltalán minek mi az értelme,
     és tudom, hogy aztán leszek jobban is, még ha sosem gondolt helyzetek fognak is megerősíteni, s akkor aztán már ott tartunk majd, hogy a józan ész győz, és egy igaz cél megvalósítását szolgáljuk ( itt jön be az utópia, nem is kell mondani...),
     mert van úgy, hogy  összebújunk mi betegek, összetörtek, ragymatagok, s máris jobban vagyunk, felejtünk, elterelő hadműveleteket végzünk, és ez egészen jó,
    s még olyan is van, hogy unzsenír azt tudom mondani: ugyan, bármit megtehetünk, hiszen semmi bajom, minek is keseríteném őket...
    és nevet ez az egy szem, mert közben tudom, hogy semmi beszéd nem hiábavaló, s ha békességre törekszik, annak meglesz az eredménye.

   Nem is kellene sok minden , hogy a nevetős megnyerje magának a síróst. Néhány egyszerű szó, s azok tartalma, de főleg a mindennapokban való megmutatkozás- a lélek gyümölcsei....

 Istenem, mit bír meg a képernyő?.....:)


Megjegyzések

  1. Ölellek.. bárki és bármi bánt is, kitartást és megnyugvást kívánok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Még így is sokat jelent, messze. Ezért is nevet az egyik szemem.

      Törlés
  2. Mielobbi gyogyulast kivanok mindkettotoknek, es a gorbe folfele rajzolodjon, legyen szinkronban a nevetos szemmel, megha parasan is nevet majd.A tukornek is ket oldala van, azt mondjak nem, pedig de!

    puszillak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm.
      Ennyit hoztam ki abból, amit nálad lejegyeztem . Ez elég, tán még sok is:)

      Törlés
  3. Kár, hogy nem lehet grimaszokkal hozzászólni, mert küldenék neked egy big szmájlit...:-)

    VálaszTörlés
  4. "és nevet ez az egy szem, mert közben tudom, hogy semmi beszéd nem hiábavaló, s ha békességre törekszik, annak meglesz az eredménye." - Úgy legyen Júlia! :)

    VálaszTörlés
  5. Az az egy szem tud olyan szépen és erősen mosolyogni, hogy én itt a messzi távolban már csak azt látom. ♥

    VálaszTörlés
  6. "Néhány egyszerű szó" ez a legnehezebb, ez tör át legnehezebben.

    VálaszTörlés
  7. Sok mindent értettem, hasonló gondolataim vannak, csak nem tudom így leírni. "hiába a nagy szövegek a szeretetről, éppen ott van alakoskodás, ahonnan a legnagyobb szavak származnak"- sajnos én is ezt látom, és ez elszomorít. Jobbulást nektek! :)))

    VálaszTörlés
  8. Azt elfelejtettem mondani, hogy nagyon tetszik ez az új külső. :))

    VálaszTörlés
  9. Jobb lesz idővel ,amíg így van nincs gond!((()))

    VálaszTörlés
  10. Amikor már minden reményem elfogyott ,és azt gondolom ,hogy a Jóisten is csak kísérletezik velem pillanatnyilag, ( próbálja az erőnlétemet ) nálam akkor jönnek a viccek.

    "A Föld az univerzum elmegyógyintézete,csak az a baj ,hogy minden ember ápolónak érzi magát rajta /ezt magamnak írtam főként/
    A Föld gömb alakját akarja érzékeltetni a tanár a diákokkal, felszólítja Pistikét:
    - Mondd fiam, ha elkezdek ásni itt a terem közepén hova fogok jutni?
    - A diliházba.
    A Föld IQ szintje állandó, csak egyre többen vagyunk hozzá.
    A Földön élni drága mulatság, de a csomag legalább tartalmaz évente egy ingyenes Nap-körüli utat.

    VálaszTörlés
  11. Én is szoktam így érezni magam, csak nem tudom ilyen szépen leírni. Ilyenkor mondogatom hogy "belülről fázok kifelé".
    Adjon erőt neked a gyógyulásban, hogy vagyunk szerteszét a világban sokan rokon lelkek - ahogy a kuglófban a mazsolák, a minket meg nem értők pedig alkotják a tésztát, hiszen az is a kuglóf része :).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések