Hirtelen reakció

ként születnek a jó feleletes bejegyzések.

A három szó, amit elsőre megláttam:

love, intelligence, succes, 

ebben a sorrendben. Kedves helyen találtam a játékot, és újra meggyőződtem- a legjobb blogokat olvasom :))


Megjegyzések

  1. Ez is olyan mint a horoszkóp, manipulatív. Mert a Love szó beugrik elsőre, hisz mindjárt ott az első sorban van. Mert utána nekem ez jött be: experience, money...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A három után én már nem is kerestem :), így a pénz egyáltalán nem jött be, szépen éhen halok, s észre sem veszem :)
      Továbbá egyszer ki lehet próbálni. ( ha jól tudom, aki horoszkópos, az napirenden olvassa, tehát többször :), én nem szoktam, nem az én világom)
      Valamint : kinek a pap, kinek a papné- nekem tetszett a felvetés, még ha nem is jelent semmit.

      Néha játszani is kell:)

      Törlés
  2. Love, health, experience nekem. Nem gondolkozom a manipuláción. Játszottam egyet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem, meg sem fordult a fejemben- igaziból nem is szoktam a valóságban sem ilyesmivel foglalkozni. És ez a játék jó volt.

      Törlés
  3. Kíváncsi voltam :) love, succes, intelligence :)
    Tetszik és az alkotás nagyon :)
    köszönöm Neked :)
    (most felkiáltottam :) mert újra visszamentem megnézni Neked mi volt és .... :)
    Csodás vasárnapot!

    VálaszTörlés
  4. Semmi nincs véletlenül:) Örülök, nagyon. És viszont!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések