Pedig

jó lenne, ha az emberek leírnák a boldogságot. Azt, amit megélnek.
Egyelőre nem tudják, csak néha ámítják magukat, s azt gondolják, világgá kürtölik, milyen szép az élet, elterelő hadműveletet hajtanak végre, s kiáltják valósággal: tökéletes- a ház, a gyerek, a munkahely- ahol igaziból még dolgozni sem kell kell-, kevés pénz, mégis márkás élet, plázás alma, lásd világ, milyen jól megy nekem. Olvastam ilyent.
Láttam is, valódi boldogságot, nem mindig ott, ahol olvastam.
A boldogság , azt hiszem, csendes. Úgy van a szívben, hogy szemed sarkába kiül a kicsi fény, s aztán az úgy világít, hogy szavak oda már nem kellenek.Nem kell harsogás.
Nézek szét, nézek tükörbe, keresem-látom a fényt.
Igen, meg kell élni, akkor tovább megy, osztódik, éppen ott és akkor lesz, ahol és amikor-  a legjobb helyen és időben.


Megjegyzések

  1. Hiszem én is, hogy csendes a boldogság...és a fájdalom. Az az igazi.
    Gondolataid sokat jelentenek nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Válaszom az a kategória, amit már nem tudok megfogalmazni, mert talán nem is szabad a varázst megszegni szavakkal. :)

      Törlés
  2. Igen, meg kell élni, tudatában lenni! Én ilyenkor becsukom a szemem, és belegondolok, hogy most nekem jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van úgy, hogy még hihetetlen is, hogy akár nekem is lehet jó. A másik kategória az, aki mondja, hogy jó, pedig....
      A harmadik meg az, akinek mindig rossz- de ezt most nem akartam bevenni :)

      Törlés
  3. Boldogság... tág fogalom... van olyan? ki tudja azt megfogalmazni? Igaznak tartom, ahogy írod, a boldogság csendes (olykor a csend maga), sohasem harsog, egy/a fény, egy/a pillanat, egy/a tekintet, egy/a forma, egy/a szín, egy/a hang - AZ APRÓ RÉSZLETEK.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S mennyivel szebben írod :)

      Törlés
    2. Oh! kavics ezt annyira jól leírtad. köszi. :-)

      Júlia! Kaphatnék egy imélcímet tőled?

      Törlés
    3. veressjuliakukacyahoopontcom

      Törlés
  4. Pontosan leírtad...én is így gondolom!Köszönöm,jól esett olvasni ezeket a szép szavakat:))

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Ritkán tudom viszonozni, amit kapok :), de így is szeretettel.

      Törlés
  6. Én is így gondolom, véleményem szerint a boldogság nem egy állandó állapot, vannak boldog pillanatok, percek, órák, a szemek csillogása jelzi melyek azok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak elég figyelmeseknek kell lennünk.

      Törlés
  7. Dear friend, for me happiness here in the eart doen't exist or can be "relative". For me happiness is when we find and have God in our hearts like the most precious treasure...just have the experience and you can see the difference. Happiness we will be reach it when we will posses God in the other life...but we can start here and now, how? Knowing Him: Jesus. Have a peaceful day ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I completly agree. Only I don't usually speak about these things...
      I had the experience, I knov what you say, and I also try to live like this:) Thank you!

      Törlés
  8. Nem a szelet látod, hanem hogy mozognak a fák.
    Nem a fényt látod, hanem a világosságot, amit okoz.
    Nem a meleget látod, hanem ahogy hullámzik a kályha fölött a levegő.
    Nagy titok ez a törékeny madárka bizony.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak hogy legyen, amin gondolkodnom:) Köszönöm!

      Törlés
  9. "A boldogság , azt hiszem, csendes. Úgy van a szívben, hogy szemed sarkába kiül a kicsi fény, s aztán az úgy világít, hogy szavak oda már nem kellenek. Nem kell harsogás."
    Jól esett olvasni, köszönöm, hogy betűkbe öntötted a gondolataid. Hasonlóan tapasztalom én is a boldogságot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öröm, ha valakinek tetszik,vagy tovább gondolja, és ettől talán szebb a napja...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések