Ragyogjon a mindenség!

Veszem észre, hogy keresem a Mikulás-váró és köszöntő verseket :) ( Pedig meg vagyok győződve arról, hogy unni fogja, és mégis.) Én a, ki a minap nagyban zengtem, hogy még itt az ősz, javában. Így az ember. Változó. Meg az idő- mert most már így őszutón szabad kicsit előre gondolni, s megadni a módját a kalendárium-típus kiválasztásnak :). Ahol én kerestem, csupa télapós vers van, nekem nem jó, mert mi a Mikulást várjuk. Szóval rövid lesz, frappáns.

Olvassunk erdélyi gyermekirodalmat, csodálatos világ- ami  ellensúlyozza a fentieket:)!



Ragyog a mindenség, még akkor is, ha nem hagyjuk. Elhervadnak itt is a virágok, s akkor tudom, duplán kell jóvá tenni, mert aki a virágot szereti, az rossz ember nem lehet, de aki nem gondoskodik, az már felelőtlen. Mindenről gondoskodni-  milyen nagy feladat.S néha elbukunk.  Együtt persze könnyebb- felállni, tovább menni.S szeretettel.
S valóban, ha más szemszögből is megvizsgálod a dolgokat, talán azt is el tudod mondani, nem nálad van a teljes igazság.

Megjegyzések

  1. Mi is készülünk a Mikulásra, és a karácsonyra a munkahelyemen. Az én diákjaim már teenagerek, de a maguk módján igénylik.Az én feladatom a karácsonyi műsor, már benne vagyok az előkészítésben, Mikulásra pedig tegnap már próbálunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Azt gondolom, minden korban varázslatos az ünnep, ha érti az ember a lényegét.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések