S eljött

az idő, amikor hátra lehet dőlni, meghatározatlanul rövid időre, miután rögtön lehet valami hasonló nagy dologra készülődni.
A kooperáció nevében itt bele lehet pillantani a mai nap mozzanataiba.

És: éljenek  a libák, meg úgy általában minden, ami természetes :))






Megjegyzések

  1. Ez nem semmi lehetett...
    Nagyon zavarta az aprónépet a fegyelmezetlen megfigyelőhalmaz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ügyet sem vetettek rájuk- magam sem igazán, annyira el voltunk foglalva. És persze, nem voltak fegyelmezetlenek :)

      Törlés
  2. Már vártam... :) Jó volt nálatok, veletek, együtt lenni. Sokat tanultam, és nagyon jól éreztem magam. :) Ügyesek voltatok! :) Mi pedig csak egy kicsit fegyelmezetlenek, igaz? :) A gyerekek pedig ránk sem hederítettek, dehát nem is volt idejük észrevenni, hogy ott vagyunk, annyi érdekességgel kötötték le a figyelmüket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Edit:)
      És milyen érdekes, hogy készülünk, elvégzünk egy-egy nagy feladatot, s aztán így utólag elintézem egy mondattal ...:))- micsoda beszámoló.

      Törlés
  3. Milyen jó lehetett!:-) Öröm volt nézni a képeket!

    VálaszTörlés
  4. Már hiányoltam az óvodás bejegyzéseidet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen mondjuk változtathatok:), minden nap történik valami.

      Törlés
  5. Nagyon szép nap lehetett, sajnálom, hogy nem vehettem részt én is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akárcsak a ti tevékenységeitek. ( Azért lehet szó közös programokról is, még ha merész gondolat is.)

      Törlés
  6. Kérlek nézz be hozzám, díjat kaptál Hétalvókától!!!:)))

    VálaszTörlés
  7. Örülök az ovis posztnak :-) Nagyon szép a csoportszobátok, öröm lehet oda járni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jövögetnek a gyermekek, s rendszerint a küszöbön túl nincs is pityergés.

      Törlés
  8. Nagyon jó Téged látni, annyira aranyos és varázslatos vagy ahogy körbevesznek a gyerekek! Megnéztem a férjed oldalán is a képeket, nagyon szép minden! Az óvoda, a légkör, a közösség. :) Már annyiszor szerettem volna megkérdezni, de eddig nem mertem, mert valójában nem fontos, de kíváncsi lennék hány éves vagy (nagyon fiatalnak gondollak), hogy ennyire bölcs vagy, mert minden egyes írásodból, minden egyes képedből a bölcsesség, és olyan mély gondoltok és élettapasztalat sugárzik, ami általában az idősebb generációból szokott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól szórakozom: koravén? :)))
      Egyébként köszi:)

      Törlés
    2. nem koravén, csak a mai világunkban ritka bölcs fiatal. :)

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Köszönöm! Mesélnék a könyvvásárról is, biztosan tetszene :) talán legközelebb. Egyébként a Tíz erkélyt is onnan hoztam:)

      Törlés
  10. Én is élőre vágyok! Lesz majd??? Csinos és csodás!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések