Karácsony felé (22)

maradt még éppen egy gyertyányi idő, hogy ami fontos, azt még megtegyük, s hagyjuk elmaradni azt, ami nélkül még meglesz az ünnep.
Éppen éjfélre meglettem azzal, ami nálunk a szombat ( volt kicsit későbbi kelés, vallásóra, ebéd, házösszekapkodás, s extrába kis buli, mialatt megsüthettem volna egy adag sütit, s minthogy nem tettem, ajándékba kaptuk, aztán lett ebéd is, csendesség, s kicsit későbbi lefekvés, hogy reggel aztán jöjjön minden, ami nálunk a vasárnap).
Úgy szeretném, ha mindent úgy tudnánk véghezvinni, ahogy nálunk szokás, ha minden a rendjén lenne, én a helyzet magaslatán. Magamtól ezt kívánom , mert körülöttem mindenki megtesz mindent azért, hogy így legyen.


Megjegyzések

  1. Let it snow...let it snow...let it snow...i hate snow...but its so pretty to see from here..heheheee!! Enjoy it!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Júlia! Nem tudom, mennyi időm lesz a következő napokban blogokat olvasgatni.
    Így most kívánok neked és kedves családodnak nagyon boldog, békés ünnepeket! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, szívmelengető!
      Legyen nálatok is áldott az ünnep!

      Törlés
  3. Áldott,Békés,Szeretetben gazdag Karácsonyt kívánok,kedves Júlia!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, nektek is ugyanígy- biztos vagyok benne, hogy csodás hangulatot varázsoltál!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések