Karácsony felé (6,7,8)

lehet előre is tekinteni. 

Mert ha vissza, akkor a mókuskerék sosem áll meg, és mindig az van, hogy sosem tudok a mából tanulságot, erőt, értéket szorongatni, használni, sosem a mából, hiszen mindig holnap van, mire lenne rá alkalmam, hogy raktározzak. S amikor józan eszű ember erőt merít,pihen, meditál, imádkozik,- jó esetben még az aznap végén-,   akkor én még be sem fejeztem a fáradozást- mi nagynak hangzik, s közben csak abban segít, hogy lebegjünk- vánszorogjunk valahogy át a napokon-, s így lehetséges, hogy én hajnalban sosem tudom megnézni a kavargó hópelyheket, még teázni sem tudok, egyáltalán lehetetlenség nekem  ilyenkor bármit is tenni.Befejezetlen dolgok után nem lehet újakat kezdeni- mert elbomolnak az előzőek.

Lehet szóval előre tekinteni, s még jó, hogy erre is képes vagyok. S bár azt nem tudom megtenni, hogy az idő hajnali volta ellenére most már le se feküdjek, azért most azt gondolom, ideje tényleg előre nézni, s hagyni, engedni azt, ami volt.

Karácsony felé ezekben a napokban kicsit jobban megértettem: amit adsz, azt kapod vissza. S jó visszakapni a szeretetet. Jó visszakapni az ölelést, s ha elmaradt, mentséged semmi- neked kell az elsőnek lenni, aki megteszi. Mert neked még nagyobb szükséged van rá.





Azt gondolom, hogy a mai ünnep csupa ilyen mosoly és öröm lesz :)

Megjegyzések

  1. "Karácsony felé ezekben a napokban kicsit jobban megértettem: amit adsz, azt kapod vissza. S jó visszakapni a szeretetet. Jó visszakapni az ölelést, s ha elmaradt, mentséged semmi- neked kell az elsőnek lenni, aki megteszi. Mert neked még nagyobb szükséged van rá."
    Húú Júlia, ebben a három mondatban minden benne van, nagyon-nagyon... köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha kárpótolhattam a múltkorit:)

      Törlés
    2. ??? hmm... ezt nem értem-)

      Törlés
    3. Volt egy mozzanat, amikor azt hittem, félreértettük egymást. Pedig egészen más csillogásról volt szó. És mű, ál dologról- nem a tiéd, nem az enyém volt az :)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik ez a három mondat :) Köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök- valami nagy őszinteségi roham volt. Máskor is, de ez most különösen :)

      Törlés
  3. Csatlakoznék az előttem szólókhoz! :)

    remélem csupa öröm és mosoly volt a tegnapi ünnep:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések