Karácsony felé

menet
elhatároztam, hogy újraolvasom a történetet, átgondolom, kicsit átélem, amit nem értek, arról kérdezek, és akkor kicsit jogosabban állok majd  a készülődők sorában. Ott vagyok, egyelőre méltatlanul. Mert persze, hogy hajnal lett, és rohanás, és százfelé figyelés, minden, ami lenni szokott. Nem lepődöm meg, hogy így kezdődik, azon sem, hogy nem tér el az eddigi időktől. Csak eldöntöttem, hogy nem így szeretném.

Én nem szeretek várni, ideges vagyok tőle, millió forgatókönyv pereg le közben. Csak felkészülni szeretnék. Jól.


Megjegyzések

  1. A várakozásom cselekvő, felkészülő, de most a csend is az igényem. Visszaveszek a felesleges elvárásokból.

    VálaszTörlés
  2. Well dear, i just have to wish you a Good Advent, a good December, good festivities but anyway good and happy Crhistmas! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you. God willing we'll have beautiful holidays.

      Törlés
  3. de ez a várakozás más... és jó-) izgatott, és felfokozott, kicsit befeléfordulós, készülődős...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen:) Semmilyen más várakozáshoz nem hasonlítható. Köszönöm!

      Törlés
  4. Biztos vagyok benne, hogy a millió forgatókönyv közül megtalálod a Neked megfelelőt és minden időben meglesz, kész lesz.
    Jó napokat kívánok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  5. Szívből kívánom, hogy sikerüljön jól felkészülnöd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mindenkinek- neked is- hasonlót!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések