Tükör




Mi tagadás, maradtak pókhálók, fűtőtestek részei s lelkek bugyrai között, s az is biztos, volt, aki látta, s mi több érezte, de senki nem tette szóvá, s ettől még megvolt az ünnep, s hogy most kitöröltem még egy kis töredéket, azt sugallja, jó már megint menni karácsony felé, talán lesz még ünnep, s ami eltelt, arra is szépen tudunk emlékezni.

Megjegyzések

  1. Várjuk a következőt! :-) Szerettem olvasni a Karácsony felé írásaidat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várjuk, kicsit szebben-jobban. Örülök.

      Törlés
  2. Meg volt az űnnep és szép is volt !

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Egyre többen vagyunk:) Örülök ennek.

      Törlés
  4. Van-e értelme a múlókkal foglalkozni a maradandó megragadása helyett?
    Volt, amikor rákiabáltam a gyermekemre, hogy ne legyen ott, ahova a létrát tenni akartam a pókhálózáshoz. A múlt karácsony előtt hálát adtam, hogy van, kapott egy puszit, közben pedig el is felejtettem, hogy a létra miért van a kezemben? Aztán a jobbik felem eszembe juttatta...
    Miért kell a lakás és a lélek takarítását dátumokhoz kötni egyébként?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések