A világon

nyomorúságotok van, de bízzatok: én legyőztem a világot.
Jn 16,33

Az egyetlen győzelem, ami számít, az valóban ez a fenti, s minden más csak ideig-óráig érdekes, öröm vagy bánat. Ha erősebb lennék, s hordozni tudnám a nyomorúságot, de jó lenne, talán még másoktól is elvehetném a terhet. De nem vagyok. Csak annyit kapok magam is, amennyit elbírok, s éppen addig repülök mélyen, míg újra felfelé ível majd a pálya. Azt hiszem, ezzel így most megbékélek, s dupla vonallal húzom alá listámon az igazán fontos dolgokat. A többit egyszerűen kihúzom.


Megjegyzések

  1. Ooohh!! I like this pic so much!! ^_^

    VálaszTörlés
  2. God bless! Have a nice evening!

    VálaszTörlés
  3. Annyi minden lehet a mondataid mögött, most is, de úgy általában. Mindig tűnődöm, hogy vajon éppen mi. Köszönet, hogy olyan szépen megfogalmazod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok minden, sokat lelkizek...talán túl sokat.Örülök, amikor elolvasod:)

      Törlés
  4. Csak egyszerűen jó éjszakát szeretnék kívánni Neked ma este. Az imént Márta megfogalmazta helyettem is a lényeget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, ez a legszebb megjegyzés...

      Törlés
  5. Ez nagyon szép gondolat, szívhez szóló... elgondolkodtató. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újraolvastam...s még mindig így gondolom.

      Törlés
  6. Már egy ideje nem voltam fent, mégis elsőként Hozzád jöttem...ismét erőt adtál, amire nagyon nagy szükségem van! A szívemből szólnak a sorok, csak én nem tudtam volna ilyen gyönyörűen megfogalmazni.
    Köszönöm Júlia, hogy itt vagy nekem (nekünk)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere gyakrabban:). Örülök, hogy benézel, s várom, mikor jönnek jó kis ovis ötleteid ( meg persze bármi)

      Törlés
  7. Köszönöm az írást! Az a hó nálatok van?

    VálaszTörlés
  8. Iszom a reggeli kávémat, csendes a ház, hideg és havas a kinti Budapest... olvasgatlak.

    VálaszTörlés
  9. Ezt a listát mióta mind alakítom én is...néha jó lenne új lapot kezdeni, úgy betelt a régi..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan könnyű. Mert minden relatív, még a fontossági sorrend is. Azért jó nekünk, hogy van egy - két biztos pontunk..

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések