Teljesség

a 7, ha nem rólam szól, mindenképpen. Mégis jó kicsit eljátszani a gondolattal:)

S ha először tévedsz ide, ne olvasd vissza, itt a lényeg:

1. Elkezdtem olvasni, aztán bátorkodtam megjegyzést küldeni, s ha a címzettnek esetleg nem is, nekem tetszett, s gondoltam, saját oldalamra mentem világszépítő gondolataimat. Majdnem ez lett belőle.
2. A család, de inkább a lányok- rendszeresen visszatérő motívumok. Hát csoda? Róluk szól az élet.
3. Ami a szívemen, a számon- ez általában jó. Amikor nem, akkor magam is elgondolkodom, hogy legközelebb...
4. Az óvoda- szeretném szépen művelni, színvonalasan, ezért ez is visszatérő motívum, bár még nagyot nem alkottam e téren sem. Rövid történetek, inkább képek és ötletek, hangulat.
5. Kézimunka- egyre kevesebb. Pedig továbbra is nagyon érdekel.
6. Magamfajta lelki dolgokról szóló szintén magamfajta okoskodások- tudom, hogy az élet nem olyan egyszerű, mint ahogyan ide leírjuk, s mégis.
7. Erdély- szeretném, ha a lényegét látná, akinek mutatom, aki nézi.
Lenne itt még egy hosszú sor- s mert nem lehet, majd ez lesz a folytatásban. :)

Ágnes jelölt be engem, amit én nagy megtiszteltetésként fogadtam. Szeretem olvasni. Jó, hogy ő reklámoz engem:)

Én meg őket:
SzaLaci
Piroska
 Bettus
Ditti
Hétalvóka
Flóra
Tulipánt

Kérlek, ha idetévedtek, ti megjelöltek, mutatkozzatok majd be, hiszen érdemes, hogy olvassanak titeket.
Szívem szerint folytattam volna a sort, minden általam olvasott blog külön érdekes világ. Az oldalsávban található a további reklám.:)

Megjegyzések

  1. Köszönöm. Sokat jelent nekem, hogy megjelöltél...de nem fogok írni magamról, mert nem tudok. Nem olyan napokat élek mostanában. Nem sok időt igényel egy bejegyzés, de annál több hozzá való kedvet, ráhangolódást, és ez hiányzik most bennem. Szeretettel gondolok Rád, és hűséges olvasod voltam, vagyok és leszek.

    VálaszTörlés
  2. Orulok, hogy irtal, jatszottal:) en koszonom!!

    puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy itt vagyok a sorban, nagyon boldoggá tettél!!!:)))
    Az újabb bejegyzéseim pedig jönnek, amint itt lesz az ideje...addig is tudom ajánlani a már meglévőket...szeretettel: Hétalvóka ( Márti )

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a lehetőséget, írtam magamról pár sort. :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj De drága vagy!!!! Köszönöm Júlia! Hát írtam magamról rendesen! D:)))
    Ott a helyed a többiek mellett!!!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  6. Már majdnem mindenki észrevette :))

    VálaszTörlés
  7. Igen gyorsan ideértem már megint. Nem való nekem ez a nagy kapkodás. Én még a kávémat is ülve szoktam meginni. Valaki lassan, szájbarágósan elmosolyodna az értetlen arckifejezésem láttán, és elmondaná, hogy mibe keveredtem?
    Köszönöm egyébként, bármi legyen is az, amit köszönni kell!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések