Vehetjük

úgy is, hogy én is átlagember vagyok- bár ez igencsak merész kijelentés-, s akkor így számolva bőven van még időm nyugdíjazásig sok mindennel foglalkozni, nem töltöm hát az időt azzal, hogy kesergek, mennyi mindent meg kellett volna tavaly tennem, s nem tettem, szóval ha úgy van, akkor mostantól arrafelé, bár az is igaz, az átlag ember nem is akar különösen sok mindennel foglalkozni, nyugiban eléldegél...és így magamhoz méltó módon gondolkodhatnék napestig, hosszasan, de minek...
azért mégsem vagyok átlagember, így talán nem is lesz nyugdíj, s mégis be kell sűríteni dolgokat, mert idén is sok mindennel szeretnék foglalkozni, másokkal meg nem annyira, de szükséges lesz,
s közben mégiscsak arra gondolok, olvasgatok blogokat, mert éppen ma lépett néhány előbbre a kedvencek ranglistáján, s akkor azokat tüzetesebben megismerem,
továbbá , hogy boldog lesz-e az év, persze, hogy rajtunk is múlik, én mégis nagyon örültem, hogy minden kommunikációs úton sokakra gondolhattam, s meglepően rám is sokan,
hogy arról ne is beszéljünk, mi a
boldogság,
kinek mi,
s a szeretet,
hogy akkor szeressünk merészen, vagy egyáltalán hagyjuk-e hogy szeressenek, s kinek mennyi az elég, a sok, a kevés meg a  fullasztó,( ez utóbbit még nem éreztem, mármint, hogy zavarjon valaki szeretete...)

azért , csakazértis vannak vágyaim idénre is,
legfőképpen visszafogott büszkeséggel hordozni önmagam, boldogan, szeretetteljesen, mit sem törődve azzal, akinek más az érték, a mérték,
csakis a fontos emberekkel, dolgokkal.

S hogy zavaros?Persze. Mindig így van, amikor felszabadul az idő, és januárban van tavasz, közben meg szép ruhát kell venni, s a pillanatot megélni.






S vehetjük úgy is,
 hogy csak itt, csak most van bármire lehetőségem, időm, alkalmam- és ma, ezen a héten,ebben a hónapban és ebben az éveben- ha lehet, még ebben az életben meg kell élnem mindazt, ami nekem elő van írva...

Megjegyzések

  1. Akkor éljük meg! Én is így gondolom! Jól leírtad a gondolataid, tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kellene- mégis lépten- nyomon hibázunk (ok).

      Törlés
  2. Nagyon szépen megfogalmaztad érzéseidet gondolataidat! Egyetértek veled! Pár blogon olvastam már az előre megfogalmazott tervekről kedvet kaptam hozzá talán egy alkalmas pillanatban kiírom magamból én is. Boldog új évet kívánok neked és szeretteidnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, meg kell fogalmazni dolgokat, hogy aztán tarthassuk magunkat hozzá. Cél kell. Az előre visz.

      Törlés
  3. Kívánom, hogy mindenre legyen időd és energiád , amire szeretnéd! Ha valamire még sem marad, akkor még mindig van hátra jó pár éved ami elegendő lesz megvalósításukra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, úgy legyen! Én meg azt szeretném, hogy végre megvalósítható dolgokra törekedjek, s akkorára tegyem a mércét, hogy meg is tudjam lépni...

      Törlés
  4. Szívemből szóltál. Már megint.
    Úgyhogy nem is teszek hozzá mást, mint egy nagy, csupa szeretet ölelést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csakhogy megvagy!
      Köszönöm, elfogadom, örömmel.

      Törlés
  5. En is csak az elottem levoket tudom ismetelni, nincs mivel kiegesziteni, szepen irtad le:)

    VálaszTörlés
  6. A legjobb hely az itt, a legjobb idő a most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, még ha nem is mindig könnyű.

      Törlés
  7. Nektek is boldog új évet!
    A készülődés sorozatot követtem volt, igaz nálam más világ hangulata jellemző, magyarán tréningben és trikóban élek meg minden alkalmat.
    A tervezésről meg annyit szeretnék írni, hogy régen leszoktam róla. Inkább maradok a napnyugtás dicséretnél, mert soha de soha nem tudtam teljesíteni az elképzelt napi tervet, olyan nem volt, hogy valami közbe ne jöjjön.
    Pár éve tervek terén az a vezérelvem, hogy vesszük a problémákat ahogy jönnek és sürgősségi sorrendben. Határidős ígéret nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Van abban is valami, hogy rugalmasaknak kell lennünk, ha netán valami nem úgy sikerülne...
      És reménykedünk, hogy mindig jól döntjük el, mi a fontossági sorrend, abból is a helyes.:)

      Törlés
  8. Nagyon Boldog Új Évet kívánok Neked és a családodnak is!Biztosan mindennek megvan az ideje,és Te ezt az időt biztosan megtalálod majd:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      És remélem, hogy legalább néha :)

      Törlés
  9. Nekem már kisebb terveim vannak, de nem fogadkozom. Örülök, ha meglesz, s , ha nem ,törekszem majd a jövőben az eléréséhez. Így már itthon sokkal nyugisabb, több idő marad a családra, így is van bőven tennivaló, elképzelés. De, ha már nincs munkahelyi kötelezettség, sokkal szabadabb az ember. Az időm még tanulom beosztani, nekem ez a legfontosabb most, hogy ne fecséreljem el azt, ami drága :)
    Kívánom, hogy teljesüljenek az elképzeléseid, terveid. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogadkozni nem.
      Tervezni azért szeretek.
      És azt gondolom, mindenkinek a maga tervei- azok hatalmasok, hiszen meghatározzák a mindennapjainkat, s eredményükből lesz végül is az élet. Lehet, hogy a holnapi sült csirke elkészítése lesz az az élmény, amire valakinek szüksége van, és bármilyen apróságot említhetek- minden fontos vagy éppen jelentéktelen a maga nemében.

      Törlés
  10. Hello in 2014!! I love your pictures and flowers and your way of thinking...so go ahead!! I'm feeling blessing to know a beatiful person like you! Big hugs!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you. It' reallyi good hearing such thinks:)
      I should write a little bit in english , too....Maybe in 2014:))

      Törlés
  11. Szépek a virágok... :-)
    ...hordozni magam... ez jó, tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanra még szebbek.
      S jobban is figyelem őket.

      Törlés
  12. Gondolataid meghatnak, elgondolkodtatnak és szeretettel töltenek el...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ugyanezt írom most én is neked:) Köszönöm.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések