A mondatok

mögött
az élet van. Legtöbbször az enyém, s mindig azon pár emberé is, akiké egybefonódik enyémmel. Egészen hétköznapi dolgok, azok napokig foglalkoztatnak, s mellettük néha rendkívüli események is, miket szinte maguktól érthetődőknek fogunk fel- hiú az ember. A mondatok mögött ott van az, ami mindenkivel megtörténik, ha alkalom kerül rá, s az is, ami csak velem, mert ilyen balga nincs még egy.
De hogy ott van szintén csak mögött, biztonságban a tény, hogy este azt hallom, olyan szép napunk volt ma, s ebben benne az, hogy gyermekem képes felülemelkedni rajtam, okos, bölcs, s hogy eljut hozzám a gondolat, hogy talán ha csak egy ember is, de ő nyert innen valamiféle lendületet, s még az is, hogy hiába vagyok gyarló, még ma is mindenem és mindenkim megvan, aki fontos-
hogy ezek benne vannak, a legjobb dolog a világon.

Minőségi pillanatokat próbálok idesűríteni. Nem sikerül mindig, s akkor szomorkodom.

Megjegyzések

  1. Nekem minden írásod minőségi! Olyan szépen fogalmazod meg, hogy gyógyír a lelkemre - mindig! Csak megköszönni tudom Neked :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ha van megerősítés , könnyű nekem:)

      Törlés
  3. Az elso foto fantasztikus a lanyokkal:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt egy kis tél. S benne lubickoltak. Éppen két hete már.

      Törlés
  4. Orsi megfogalmazta az én gondolataimat is <3 Jó olvasni a soraidat.
    Gyönyörűek a képek

    VálaszTörlés
  5. Júlia, ezért nincs okod szomorkodni... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem. Csak hát én is esendő vagyok.

      Törlés
  6. A fotók szívmelengetőek, mint mindig! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések