Úgy szokott

lenni, hogy este elgondolkodom azon, milyen volt a magunk mögött hagyott idő, rendesen van lelkiismeret-furdalásom az elmulasztott- elrontott lépések miatt, s igyekszem nem kihagyni a hála gyakorlását, ennyivel nagyon tartozom,
s szintén ilyenkor este, amikor feladom a szöszmötölést, mert feladás nélkül sosem lenne vége, ilyenkor tervezgetek- holnapokat, mert ebben legalább jó vagyok, felállítok magamnak feladatokat, némelyek még hétköznapiságukban is kivitelezhetetlenek,
előbb mindig eszembe jutnak emberek, akikhez nem szeretnék hasonlítani, de ezzel nem sok időt töltök,
mert
kedvesebb dolog azokra gondolni, akik példásan előttem vannak, akik által gazdagabb vagyok,
s akik talán hasonló szeretettel gondolnak rám.
Áthajlik az idő hajnalba, s mindazok élete, akik velem ellentétben nem hajnalban fekszenek, hanem ilyenkor kelnek, kezdődik- gőzölgő kávék, hűvös lakások, templomra kikészített lábbelik, s csend.
Akikkel lélekben együtt vagyunk, ők csendben vannak, s ez a csend olyan, hogy mindent elmond, mindent értünk benne.
Akikkel lélekben együtt vagyunk, hányan vagyunk?.....

Megjegyzések

  1. Szerintem is vagyunk jó páran... A csend, mennyi mindent elmond, üzen... lételem, akárcsak a levegő. A kora hajnali csend talán a legtisztább...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép gondolatok! Főleg a napi dolgok számbavetése tetszik. Én nem szoktam visszagondolni, talán gyakorolni kéne. Köszönöm, hogy megosztottad!
    Hogy hányan vagyunk lelkitársak? Szerintem előbb-utóbb megtaláljuk egymást. Én itt a blogvilágban is sok hasonló emberre találok, és olyan jó, amikor bólogathatok egy-egy bejegyzésére vagy képmegosztására, hogy: jé, ezt én is így gondolom, teszem stb. :)

    VálaszTörlés
  3. A lelkedben érzed, tudod hogy hányan vannak melletted, mögötted. Sokan. ♥

    VálaszTörlés
  4. "Gratitude" is the door of heaven" said Our Queen of The Peace !! Have a beautiful week.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. We should keepp that in mind...
      Thank you for the pretious words:)

      Törlés
  5. Örülök, s nem magamért, inkább a képviselt értékekért, életért.
    ma, amikor szinte mindent lehet,szabad, s mindenki jogait követeli, s még hosszan lehetne sorolni- jó, hogy sokan vagyunk hasonlóak. Nem is ecsetelném, azt hiszem, értjük mindannyian.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések