Ennél

szebbet-
   Bízzál az Úrban és jót cselekedj,
   e földön lakozzál és hűséggel élj.
   Gyönyörködjél az Úrban, és megadja
   néked szíved kéréseit.
   Hagyjad az Úrra a te útadat, és bízzál
   benne, majd ő teljesíti.
   Felhozza a te igazságodat, mint a világosságot,
   és a te jogodat, miként a delet.
   Csillapodjál le az Úrban és várjad őt...
   Szünj meg a haragtól, hagyd el heveskedésedet;
   ne bosszankodjál, csak rosszra vinne!
 
   (Zsolt. 37:3-8)
  -  nem találhattam volna ma,
közben beszélgettünk fiúkról meg lányokról, feladatokról és jellemző vonásokról, meg döntésekről, Máriáról és Mártáról, s  jó volt megérezni a gyermeki mosolyokban, kis kártyákban, rajzokban  és sok kedves virágban materializálódó szeretetet. Ez a szeretet nekem szólt.
S óhatatlanul eszembe jutnak azok, akik ma gyászolnak, emlékeznek, betegek vagy egyedül vannak, a magányosak, a nálamnál is gyengébbek....




Megjegyzések

  1. Valóban, ennél szebbet és Nekem valót nem találhattál volna Júlia. Miért van az, hogy amikor eljövök Hozzád, mindig azt kapom, amire a lelkemnek szüksége van. Felelevenítettem a bibliai történetet és átgondoltam. Átgondoltam mert szükségem volt erre a tanításra! Márta, Márta... szorgalmas vagy, DE....!!!
    Köszönöm, a virágok pedig gyönyörűek, szinte érzem az illatukat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki :). Nem tudom, miért van, de hogy mindennek értelme van, az biztos:)

      Törlés
  2. Valóban. Lehet, hogy van ennél szebb, viszont ez most nagyon jól jött. Köszönöm. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Persze, a szépség igencsak relatív dolog.Valóban az a jó, ha időnként el is kapjuk.

      Törlés
  3. Igennnn... nagyon szép ez a zsoltár. :-)
    A képek is, a virágaid. :-)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép, és időnként jó ezen elgondolkodni! Köszönöm, hogy hozzásegítettél, kicsit értelmeztem, magamra szabtam ezt a szép idézetet.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések