Hol jártál,

amikor megdobbantak a magyar szívek?

Én itt.


Megjegyzések

  1. Én autóban szavaltam a hat éves lányomnak a Talpra magyart :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ez igazi,így lehet nevelni.Nagyon kedves....

      Törlés
    2. Igaziból nem az számít, hogy hol, ha nem hogy hogyan, milyen lélekkel, és hogy egyáltalán...Ügyesek vagytok.

      Törlés
  2. Nagyon szép helyen járt a ti szépséges családotok....

    VálaszTörlés
  3. What a beautiful picture!!! Such a lovely day in the park !! A big hug. ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Church garden- it was a great day :) Thanks, same.

      Törlés
  4. Ti szívből és lélekből ünnepeltetek. Látni, lejön a fotókról. Én még a rádiót sem kapcsoltam be, nem akarom hallani, amikor másra használják ezt az ünnepet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most tényleg. ( Nem volt semmi nyomás, nincs kampány, ránk lett bízva, s lám, szép lett :) )
      Azért biztosan felétek is ünnepeltek szépen :) , vagy nem?

      Törlés
  5. Reggeliztünk, majd ünnepélyre mentünk. :-)

    VálaszTörlés
  6. Drága Júlia! Válaszom a blogomon olvashatod!!!:)
    Jártam a másik oldalon, gyönyörű pillanatok élhettetek meg, szívet dobogtatóan magyar!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tied is nagyon szép, jó érzés megtapasztalni, hogy komolyan vesznek. Köszi.

      Törlés
  7. Nagyon szép helyen jártatok és ünnepeltetek! :-)
    Kívánok Nektek szép tavaszi napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt járunk-kelünk ...és itt szép a tavasz...:)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, s talán olyan, amilyennek ismered.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések