Jelen eszemmel,

sőt érzelmeimmel nem jutna eszembe visszaélni azzal, amit ismeretlenül megismerek. Sem átgázolni valaki érzelmein, élményein, miket idehoz. Nem is tudom elképzelni, hogy jövendőbeli eszemmel, vagy lelkemmel megtenném-e valaha...Biztosan nem.

A mindennapokban sem élek vissza senki bizalmával. S nagyon tanítom magam, hogy ha jót nem mondhatok, rosszat nem érdemes. Pedig van úgy, hogy érzem, itt is, ott is, rólam éppen rosszat feltételeznek. S nem tudják, mit jelent, ha fáj.....

Lelkes amatőr mivoltom friss terméke éppen ezért megfelelő semleges téma, nem bánt, nem szárnyal, s nem agyal, még lépésekkel sem kérkedik, nem is eredeti, hiszen láttam valahol , s csak kipróbáltam.

Ma reggel csak mosollyal és kedvességgel találkoztam- orvos, más beteg, kiszolgáló, tanítónéni, szomszédok, sok gyerek, kollégák, és mi magunk. Napsütés van.



Megjegyzések

  1. Nagyon szép a pillangó, Júlia.
    S szerintem nem érdemes máshogy élni, mint nyitott szívvel, még akkor is, ha néha nem érdemes.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes a pillangó!
    "Soha senki nem mondta, hogy könnyű az élet, csak azt, hogy érdemes élni!
    Tanulj a múltból, de élj a jelenben, hogy jövőd lehessen…" (ismeretlen szerző)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Az érdekes az, hogy igaziból nem nehéz az életem, sőt, méltatlan is vagyok erre a könnyedségre...
      S mégis valahogy sokszor sikerül nehézzé tennünk önmagunknak azt.

      Törlés
  3. Néha én is belelovalom magam olyanba, amit nem feltételeznek rólam, és én ezt a szívem mélyén tudom is.Ne tedd te sem, mutass példát nekem, hátha nekem is sikerül!:-)))
    Most pedig jöjjön az agytréning. Kitalálom, hogy kell ezt a lepkét megcsinálni!!!
    Pussz!

    VálaszTörlés
  4. Itt is süt a nap, és én szeretettel gondolok Rád.

    VálaszTörlés
  5. belehalok, ha nem tudom meg, hogyan kell ilyen lepkét hajtogatni
    :)

    VálaszTörlés
  6. megpróbáltam úgy, hogy kettévágtam egy szalvétát, és a sarkuknál összehajtogattam őket...
    hát nem biztos

    VálaszTörlés
  7. na, látod, nem tudom abbahagyni, ez nagyon érdekelt, taláLtam a youtubon egy videót a hajtogatásra, köszönöm, hogy felébresztetted a kíváncsiságomat:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy megoldod, ezért nem gyúródtam a megoldással :)
      Nem nehéz, sőt, magamfajta lelkes amatőröknek való.

      Törlés
  8. De szép:) Nagyon tetszik az az elved, hogy ha jót nem mondhatunk, rosszat ne mondjunk, igyekszem én is betartani ezt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések