Nem emberek,

valami különleges fogalmak ők, akiket az ismeretlenségben bátorítok, biztatok, üdvözlök, köszöntök, akiknek gratulálok, vagy akikkel együtt érzek, sőt azok is, akikkel nem tudok egyet érteni. Nem emberek, nekem nem, mert tulajdonképpen egy kattintás, és már nincsenek...Példák, követendők és nem.

És mégis, bár feddve voltam, hogy csak így, idegenekkel,... mégis emberek, akik képesek valamit adni magukból, csak úgy- az emberiségnek. Én mindenesetre nyitott szeretnék lenni mindarra a szépre, amit itt is kaphatok. Tulajdonképpen nem emberektől- hanem az emberek által közvetített valami többtől, szebbtől.

S talán én is valakinek ebben a sorban... Az egyik oldal,

s a másik: hogy legyen erőm jelen lenni, megélni, bátorítani, biztatni,üdvözölni, köszönteni, gratulálni, együtt érzeni, s egyetérteni vagy ellenkezően érvelni- az emberekkel, akikkel kapcsolatban vagyok :)






Nem olyan bonyolult, csak néha törékenyebb az edény a kelleténél :)


Megjegyzések

  1. Júlia, nem olyan nagy baj, ha az edények olykor törékenyek... szépek, és szépségük akkor is megmarad, ha összetörtek, mert emlékük belénkivódott. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen...Mindig van, mibe kapaszkodni.

      Törlés
  2. Egyre többet tudsz nekem adni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne tedd magasra a mércét. én irtózom attól, amikor nem tudok teljesíteni.)

      Törlés
    2. Nem azért írtam ezt a sort, mert magasra akartam tenni a mércét. Eszembe sem jutott, viszont a véleményem az, amit leírtam!:-)

      Törlés
    3. Köszönöm, jól is esett:)

      Törlés
  3. A törékeny edény ,korsó példázatát biztosan ismered: abból csepeg ki a víz és ezért azon az oldalon egy idő után virágok nőnek ki.
    Törékeny cserépedény: én az vagyok.Meg kellett békélnem ezzel,talán már sikerült.

    VálaszTörlés
  4. Már azzal is sokat adsz nekem és másoknak, ha itt vagy, ha írsz egy szót, egy mosoly jelet vagy egy imát küldesz a betegnek, a reménykedőnek vagy éppen annak, aki örül, boldog.
    Nekem biztos, hogy sokat jelent.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) vannak ezek az érdekes, különös, de főleg szép jelenségek.

      Törlés
  5. Én mindig örömmel jövök hozzád, de szép haja van a lányodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Szép, tényleg, külön ajándék, nekünk sima hajúaknak.

      Törlés
  6. a Ridikül mai adásában épp ilyesmiről volt szó
    bár ez a blogvilág picit lehet más

    azt viszont nem tudom értelmezni, hogy "nem emberek"
    az írók a könyvüket embereknek adják el? mert nem érintik egymás bőrét, még ugyancsak emberek vagyunk bajokkal örömökkel

    illetve Te döntöd el, kit tekintesz magadhoz méltó embernek ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. :) kissé övön aluli
      Mert az emberi méltóságról nem volt szó. Sőt- inkább arról, hogy a fizikai léten túl valami sokkal több, amire nem találtam kifejezést.
      S az egyetlen gondolat, ami bennem volt utána, nevezetesen, hogy nem tudtam rendesen leírni- beigazolódott.
      :( nem láttam a Ridikült- így nem tudom, miről volt szó
      itt azonban csak arról, hogy van, aki nem érti, mi a csodának szólok idegenekhez, számomra viszont természetessé vált, hogy a blogvilágban ismerősökké váltakra kíváncsi vagyok, a szó nemes értelmében, sőt még kommunikálni is képesek vagyunk...
      Pedig fizikai mivoltukban vajmi kevés közünk egymáshoz.

      Most már még csak a politikát kellene elővennem, s akkor már szikrázna :))- ez poén volt.

      Törlés
    3. sajnálom, ha félreértettük egymást, csak a blogvilágba bekerülő fotók, emberi életek féltése szólt belőlem

      Törlés
    4. Biztosan kell félteni, és biztosan nem tőlem....
      Bár elgondolkodtat, mi lehet az oka, hogy egyáltalán felmerül a gyanú...

      Törlés
    5. most itt akkor álljunk már meg egy baráti szóra: te mit értettél félre, komolyan úgy támadsz"vissza", mintha bántottalak volna: egyáltalán nem volt bennem támadási cél és nagyon jól ismerlek, hogy jól tudjam, nem tőled kell félteni, hanem pont hogy a te és a hozzád hasonló kedvesen megnyíló és gyanútlanul fényképeket feltevőket kell félteni másoktól (erről szólt a tv adás, amire hivatkoztam, és bánom, hogy nem akarod megnézni na neten), de nem értem a gyanúdat, a félreértésedet pláne ...talán egy pszichológus tudná az oktá,
      nagyon kérlek, próbálj megérteni, és félretenni a sértődöttségedet,

      kezdjük elölről:
      nekem az, hogy a címben a "nem emberek" jelenik meg, mint figyelemfelhívás, azt jelenti, hogy robotok, rosszindulatú trollok, te pedig valószínűleg azt akartad kifejezni a "nem emberek" kifejezéssel, hogy "nem közeli ismerősök, akiket láttál már élőben is"
      és ezzel lépjél is tovább, tedd le, ne cipeld tovább,
      az én problémám az, hogy csak a címet olvastam el, a te problémád pedig, az, hogy a megírt posztodra nem olyan válasz érkezett, amit szerettél volna olvasni...
      szívesen váltok levelet veled még, ha van kedved tovább tisztázni, nem szeretném, ha tüske maradna benned, és azt sem, hogy azzal a hiteddel menj tovább, hogy bántottalak volna, mert közel sem erről van szó,
      kérlek

      Törlés
    6. :) lobog részemről - mármint a zsebkendő

      Törlés
    7. Akkor most mondjuk azt, hogy a lelkeink írkálnak itt egymásnak? Vagy az angyalaink?

      Amikor a múlt század vége felé elkezdtem összenőni a világgal a számítógépes hálózatokon keresztül, volt egy jelem: n.e. member. Erről a bejegyzésről eszembe jutott. Köszönöm!

      Törlés
  7. Érthető, hogy Júlia úgy értette, hogy a legtöbb blogos olyan, akivel még személyesen nem találkozott. Katalin is tudta rögtön miről van szó, csak észrevette azt, és "megcincálta" :-), ami félreérthető egy kicsit. Akkor az ügy tisztázva! Nem békebíróként jöttem, csak kikívánkozott belőlem, és nem hagyom magamban!:-D Mert ma ilyenem van!!!
    Minden jót nektek, egyikhez is, másikhoz is szeretek járni!

    VálaszTörlés
  8. Néha bennem is megremeg valami, ahogyan egy képet "felteszek" magunkról, és csak remélni tudom, hogy "jó kezekbe lesz"...beszélek itt a fészbukról, a blogos világ is hasonló, viszont megvan a maga varázsa. Én olvaslak, annak ellenére, hogy ritkán kommentelek :-) , olvaslak mert tetszik, ahogy mesélsz magadról, magatokról, érzésekről, gondolatokról.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések