Ha Valaki

van mellettem, akkor tudok jól dönteni. Magamra maradva talán elszalad a szekér, s a hirtelen elindulástól én hátul legurulok. Az meg megy nélkülem....
Vittem a gépet, elképzeltem a témát, s éppen elég távol voltunk- egy kanyarnyira-, hogy ne forduljak vissza az elemekért, mik a töltőben maradtak. Szépeket láttunk, éreztünk, a letisztult part, a kiskutyák, bárányok, a lendületesen bicikliző gyerek, és a vidámság- nem a memóriakártyán maradt. Legalábbis nem a gépén. És nem baj.

Második nekifutáskor aztán ilyesmiket találtam:










a vajdaszentiványi református templomban.

S mennyivel jobb könnyű lélekkel fogadni az estét, s várni az új napot.

Megjegyzések

  1. Az első nekifutást pedig elképzelem...:-) Írtam már, hogy jó nálad, de most megismétlem.

    VálaszTörlés
  2. Ó, ezek a hímzések! Gyönyörűségek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és ami az érdekes, hogy megtanulták ott az asszonyok, maguk hímezték nagy részét.

      Törlés
  3. Én is szeretek betérni hozzád. Olyan lelki hangulatú, és szeretem a képeidet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S aztán, amikor megtudom, hogy már senki nem néz be, akkor befejezem:)
      Köszönöm.

      Törlés
  4. Hú, az otthon felejtett elemeken én nehezen tudom túltenni magam,merthogy én vagyok a hibás.....pedig ezt is jobb elengedni....
    Köszönöm az énekeskönyv borítóját!!!!! Nem szeretem, amikor fekete hímzés van rajta.Ez gyönyörű!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nehezen, de most más volt a lényeg.
      Gondoltam, hogy tetszeni fog:)

      Törlés
  5. Valóban szépeket láttatok Júlia!
    Kívánok további szép napot, és hetet Neked!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, viszont:)
      Én örülök a legjobban, amikor meglátom a szépet.

      Törlés
  6. Nekem is a hímzéseken akadt meg a szemem. Ennél már (elem ügylet) az a bosszantóbb, amikor felfutsz a fényképezőgépedért, s mire visszaérsz mások a fények, s oda a téma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, igen...
      Azt ígértem, visszamegyünk.

      Törlés
  7. Van úgy, hogy a szememmel fényképezek - azok a legszebb felvételek.
    Így a ma feltett - Tavaszi séta c. vers is egy felvétel....

    VálaszTörlés
  8. Isten éltessen sokáig Júlia! Boldog születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések