Olyan egyenletesen

ketyeg az óra, mintha tényleg semmi dolgunk más, mint őt hallgatni. Az üres falak visszaverik, s mégsem törik meg a csendet. Más reggel, más szombat, s ami nem rutinos, az más élmény.

Szétfutott tekintetem, s örömmel láttam, nem kavart nagy port az a néhány betévedt,  duplán zárt boríték, s bár kicsiny hazánk mégsem csak szimbolikus értékkel bír, mégis csak van úgy, hogy jól vannak a dolgok.

A Vásárhelyi vásárt olvastam fel a gyerekeknek, KAF írta, én pedig lokálpatrióta, bár nem vásárhelyi.

Mindig megvan a mód, hogyan legyen. Amikor várom, hogy a konyhapolcot kipockolják, másikat felszereljék, ruhateregetést álcázva lesem a madarakat ....







Megjegyzések

  1. De szép itt nálad!!!! Szinte ott vagyok.:)
    Én is,bármit csinálok,állandóan a madárkákat lesem: a feketerigó szorgosan építi a fészkét,a verebek nyüzsögnek..) Én újra beteg vagyok, de mivel szombat van, most pihenhetek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, s bármikor szívesen látunk :)
      Gyógyulást!

      Törlés
  2. Én meg Gernyeszegen jártam, valószínű csak egy mondat erejéig, de rád gondolva. (Ugye, jó helyen jártam?)

    VálaszTörlés
  3. "...ruhateregetést álcázva lesem a madarakat ...." Olyan szép!

    VálaszTörlés
  4. az utolsó kép fája alatt elálldogálnék órákig:)

    VálaszTörlés
  5. mindig azt terveztem kislány koromban, hogy az esküvőm tavasszal lesz, és fehér fák hulló szirmai alatt mondjuk ki az eskünket.. Aztán az első esküvőm augusztusban , a második (ezer év múlva ) pedig szeptemberben volt:))

    VálaszTörlés
  6. Beautiful bird and spring flowers!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések