Statisztikailag

nézve.
Egy pohár, egy csésze, egy fedő tört össze, mindhármat én ejtettem-vertem le.
A zsákok számát, amit szeméttel töltöttünk meg, nem jegyeztük.
Eddig én dolgoztam legkevesebbet, s ugyancsak én jajgattam legtöbbet.
A zöld elmaradt , négy szoba fehér, a konyha, fürdőszoba, előszoba talán estére.

Vannak a tisztulásnak mélypontjai, s ennélfogva reménykedhetek a magasztos emelkedésre is :)




Megjegyzések

  1. Maga a csoda, amiről írsz! Az utolsó mondat úgy jó, ahogy van, benne a kívánatos lényeg.

    VálaszTörlés
  2. Nem számít mi és mennyi törött össze, lehet pótolni. A hitünk és a lelkünk ne törjön össze!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre próbáljuk magunkat nevelni. S lelkünknek kedves dolgainkat megvigyázni :)

      Törlés
  3. MIlyen más így a szoba..... :)
    Mélypont után csakis emelkedés jöhet.:) És tudod, hadd el, legalább ilyenkor jajgass te is.... :)
    És végül miért maradt el a zöld? Kiegyezetetek másban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiegyeztünk-minden fehér:) Én szoktam, amúgy...

      Törlés
  4. De szép, az utolsó mondat nagyon jólesett!:-)

    VálaszTörlés
  5. Egyszer csak befejezitek és akkor milyen kellemes tud lenni a frissen festett szoba!

    VálaszTörlés
  6. Szépek lesztek. A zöld miért maradt el? Én legalábbis kedvelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, mindig a zöld :), csak most valahogy mégis fehér lett minden .

      Törlés
  7. Szépek lesztek... tiszták, üdék... ez is a tavasz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez is tavasz, még ha most zord is kicsit.

      Törlés
  8. legalább Te/Ti már túl vagytok rajta:)) én még előtte állok, s már előre kiegyenesedett a hajam, még a gondolatra is, hogy mi lesz itt...mondjuk utána kárpótol a tisztaság látványa, érzése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet eléggé felkészülni rá, az biztos, de jön aztán valami, ami eltereli a figyelmet, s felejtünk:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések