Amit látsz,

attól is függ, hogy merre nézel.

 
Egyszerűen körbeforogtam,s ennyi minden volt körülöttem
S gondolhatjuk ezerféleképpen. Dolgokról egymást meggyőzhetjük, másokban rendíthetetlenül maradunk. Ami előbbre lendít, annak van értelme, de ami visszahúz, azt ki kell zárni.
Hiába nyújtod valaki felé a józan ész lehetőségét, ha sötét világa nem bírja a fényt.

Nekem mindegy, hogy ki-ki magával hogyan rendelkezi.
Belső szobámban azért imádkozom, hogy akiket szeretek, azokat óvja meg az Úr.

"...szörnyű a lelki éhezés, tömegek nem kapják meg az egészséges lelki fejlődéshez szükséges táplálékot, sőt sokan szellemi méreggel etetik gyermekeiket, miközben ők maguk is azt fogyasztanak. Legyünk ezen a téren nagyon éberek.
...A világ irgalmatlanul meg akarja kaparintani az ifjúságot, s különböző csalikkal rabul ejti őket."
( Csery Kálmán)


Megjegyzések

  1. Sajnos ez az igazság Júlia!
    Elnézve, hallgatva a véleményeket, örülök hogy a véleményemmel nem maradtam egyedül.
    És messze menőkig tiltakozom az ellen hogy mi mindent akarnak letolni az emberek és a gyerekeink torkán!
    Egyet értek! - legyünk éberek!

    VálaszTörlés
  2. Ha csak tulzott , valami feltetelezett nagyon tavoli korben en is az enyeimmel benne lennek a szeretteidben, azt mondom: koszonom Julia! Mindennel jobban kell ertunk.

    Szandekosan nem szoltam hozza, tudtam, hogy valami hasonlo lesz, es azert nem is irok mar ilyenrol a blogomban.

    VálaszTörlés
  3. "Amit látsz, attól is függ merre nézel" - így igaz, vélem én is, de attól még az is létezik, amit nem (akarunk) látunk (látni) és mindig lesznek olyanok is, akik a másik szemszögből látják azt. Azt gondolom, hogy a tolerancia mindkét félről hiányzik. Több toleranciával több szabadsága lehetne mindenkinek és az összefogás is erősebb lehetne, mert mindannyian emberek vagyunk, ki avval, ki anélkül. Egy a megalkotónk.

    VálaszTörlés
  4. :) Benne vagytok a körben.
    A magam részéről pedig- azt gondolom, ennél szerényebben nem mondhattam volna el véleményemet, nem ítélkeztem, csak szomorkodtam, s jól tudom, amikor előre nézek, a hátam mögött még nem szűnt meg a világ.
    Továbbá hitem szerint egyértelműen férfinak vagy nőnek teremtett az Isten.
    Az én tolerancia szintemet ne ezen mérjük! :)
    Pont.

    VálaszTörlés
  5. Júlia, a hit az egyik oladal, egy nagy erő. De ott van a biológia is, ami szintén nagy erő - tény. Mégha nem is akarnánk tudomásul venni, akkor is produkál olyan dolgokat, ami bizonyos hittel nem egyeztethető. Azért mert nem akarjuk elfogadni, attól még létezik. Bizonyított szakértők, orvosok tényei. Ezt is elveted?
    Ebben értem a toleranciát, az elfogadásban. Ahogy nem csak fehér vagy fekete létezik, úgy van a szürke is. :-)

    VálaszTörlés
  6. Amit a biológia feltár, arra igyekszik magyarázatot, megoldást is keresni- reménykedünk ebben. Belekapaszkodni a genetika hibáiba és ebből nyerészkedni...még mindig nem itt mérik a toleranciámat:)
    Tudom, tudom, hogy ezerféle vélemény, s igyekszem tiszteletben tartani.
    Talán az enyémet is ugyanígy a többi ezerféle oldal.
    Ez most fehér vagy fekete. Szürkék sok más hasonlatban léteznek.
    :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések