Jó pap

(né is) holtig tanul.

Igaz, hogy a harang lábánál virágoznak legszebben, s a legjobb képek is ott készültek. Ami a nevüket illeti, én a nénik szavára hallgattam:), s bár nyilvánvaló, hogy itt egybemosódott a két virág elnevezése, igaziból eszembe sem jutott utánanézni. Micsoda tanulság.

Szóval akkor harangláb a harang lábától, torony aljából:) :




Megjegyzések

  1. Stílusos, hol másutt érezné magát jobban, mint a harang lábánál:-)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a képeket, és a gondolataidat is!:-)

    VálaszTörlés
  3. Olyan szépek, nekem is van, fogalmam sincs hogy kerültek hozzám, mert én soha nem vetettem:)) a szél, az a huncut szél...az lehetett a ludas benne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden bizonnyal, és milyen jó, hogy vannak:)

      Törlés
  4. Nekem is van ilyen. Németül úgy hívják, hogy "Akelei"...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek a harangláb virágok....:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések