Részletek












S míg sül a hús, a képek lassan töltődnek, éppen annyi időm van közben , hogy eszembe jusson, Annának ígértem egy lejt és a gumispírt, amit itthon felejtett, s ha nem is első szünetben, de a harmadikban kilépek , s odaadom. A szünetet lekéstem, de a takarítónéni átadja majd. Különben is ő vigasztalgatta, míg kesergett, hogy nem érkezik az anyja :)
Ilyen egyszerű az élet.

Megjegyzések

  1. De jó megint itt lenni Júlia! Csodás képek...és egy kis hír felőletek! Minden jót nektek!!!

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű kislány, csodás képek. Szép napot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm- én is voltam, megnéztem az újdonságokat, amiket hoztál, aztán nem mertem megkérdezni, mi a gond...Biztosan le lett volna jegyezve, ha ránk tartozna. Mindenképpen csak jót!
      Nem tudom, mi lehetett, de ha blogos, akkor ismételni tudom magam: szomorú....

      Törlés
  3. Hát igen, egyszerű. :) Kivéve, mikor nem. De így van rendjén. :)
    A szekeres kép Fickón készült, ugye? :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések