Utolsó

munkanapom ebben a tanévben. Éppen olyan, mint mindenik- fejtörős, gondolkodós, variálós, meghatározza a hozzunk ki valami érdekeset, szépet, jót, minőségit a gyerekeknek belőle...Ma nincsenek gyerekek, magunk vagyunk, a nagyok a lehetőséggel, hogy úgy csukjunk ajtót, hogy még ennek a mozdulatnak is varázsa legyen.
Az utolsóba való beleélésnek semmi nyoma nálam, hiszen  a számvetést még nem végeztem el- sok minden volt, amit le kell jegyezni, amit fel kell dolgozni, papíron, de főleg lélekben.

A nyár betáblázva,s  valahol a résekben kerül idő a nosztalgiára.

Nem tudott eléggé gyorsan jönni a vakáció egyetlen feladatával- hogy mint gyermekek, arcunkra írjuk az örömöt, s tőlük újra megtanulva legyen miénk a világ.

Fenyvesek és egyéb csodák nálunk

Megjegyzések

  1. Azokban a fenyvesekben s egyéb csodákban szívesen kirándulnék, ott nálatok. Szeretem azt a tájat, s mindazt amit hordoz.

    VálaszTörlés
  2. ha nem is pont felétek, de azokat a fenyveseket már volt szerencsém jó párszor megcsodálni a túrák alkalmával :) tanúsíthatom, hogy csodásak! :) és mindig várom az újabb alkalmat.

    Betáblázott nyár: remélem, hogy csupa öröm, öröm, öröm lesz minden táblapont :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy tetszeni fog:)
      persze, nem rendkívüli betáblázás, de szépnek ígérkezik :)

      Törlés
  3. Én értem és érzem, amit mondasz. Nálunk kicsit másképp van, most is vannak gyerekek, és lesznek július végéig. Pillanatnyilag éppen nem dolgozom, de csak jövő héten pénteken tudnám leírni a bűvös kifejezést: ""utolsó munkanapom ebben a tanévben", mert 1-étől intenzív egésznapos munkaprogramom lesz. De aztán lejár, és bocsáttassék meg nekem, hogy minden szépsége, tanulsága, öröme ellenére az elmúlt tanévnek, elfáradtam, mondhatnám, kissé ki is égtem, és már nagyon várom ezt az újratöltős, regenerálós időszakot.

    A nyarunk még nincs túlságosan betáblázva, van egy-két fix pont (pl. a most hétvégi elutazásunk IStvánnal, a lányok mamázása, illetve Kriszta táborozása) most, még a vakáció első felében, de aztán még bármi jöhet. Bár igaz, a másik felét többnyire az építkezés fogja kitenni. :) Júlia, a közös programokat is be kell, hoyg iktassuk, de most már ti vagytok sorosak a látogatásban. :) Jó pihenést nektek! :)

    VálaszTörlés
  4. Írtam ide jó hosszút, de nem mentettem el, és a gép nem jelentette meg. :( Sajnálom, nem tudom újraírni. :( A végét még tudom azért... :) Jó pihenést nektek, és bízunk a nyári közös programokban is. :)

    VálaszTörlés
  5. No, mégiscsak közzétette. Annál jobb. :) Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Három az egyben válasz:a közös programokra nyitottak vagyunk:), munkanap azért nincs, mert az évközi vakációkban dolgoztam( kollégák még dolgoznak:)), és értem, amit a fáradtságról írsz.
      Pihenj, rád fér!
      Szeptember még messze, kerítünk alkalmat az élményszerzésre is:)
      Kitartás!

      Törlés
  6. Nekem még két hetem van, de nagyon várom már a szünetet!
    Jó pihenést mindenkinek, aki már megteheti!

    VálaszTörlés
  7. Jó pihenést és sok jó programot nektek a nyárra!
    Tényleg gyönyörű helyen élsz. Még nem jutottam el arra, de nagy, nagy vágyam. Egyszer mindenképpen megnézem élőben is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom az alkalmat: ) !
      És köszönöm.

      Törlés
  8. Kellemes, feltöltődős pihenést kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, viszont- tudom, van, aki érti, mit jelent egy tanévet lezárni:)

      Törlés
  9. Nagyon egyetértek az előttem szólókkal!:) Pihenjünk amint lehet, mert őszintén...elfáradunk a tanév végére!!!:))) Megérdemelten tesszük és jó feltöltődést kívánok Nektek a nyáron!!!:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések