Volt idő,

amikor elmeséltem volna, milyen élmény összehasonlítani az életemet azzal, amit a virág mutat, s megkeresni, melyik az a pont a virágzásban, ahol éppen vagyok.
S van ez a most idő, amikor nem hasonlítom, s ha igen sem mondom el.
Csak vagyok, s tudom, mindenik pontnak megvan a maga értelme.
Vagyok szükséglet is, teher is, vagyok, akit keresnek emberek,  s vagyok, akit kerül más, van, hogy egyiket sem értem, vagyok nevetős, s vagyok nyavalygós, felváltva virulok s hervadok.

Ez az élet rendje.








Megjegyzések

  1. És ilyen méltósággal kellene fogadnunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen- de a természet nagyságához felemelkednem nehéz...

      Törlés
  2. Én csak annak örülök, hogy így vagy úgy, de vagy nekünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...Köszönöm.
      Meghatódtam, valósággal.

      Törlés
  3. Kellenek a hullámvölgyek életünkben, hogy a mélységek után megtapasztaljuk a magasságokat!
    Én hálás vagyok a Fennvalónal, hogy Rád találtam és olvashatlak, és hogy tel leírod nekünk az ilyen és ehhez hasonló nagyszerű gondolataidat...és...és...és...

    ( imádom a bazsarózsát, szeretnék ültetni én is, ez neked van a kertedben ?tudod hogyan kell szaporítani, gondozni?)

    Mindig szívesen olvaslak!
    Köszönöm!
    Szeretettel,
    Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, amit mutatok, az rendszerint a miénk, ha nem, jelzem, szakszerűen nem tudom leírni, hiba csúszna be- azt viszont tudom, hogy ez például egy másik tő szétültetésével került ide :)
      Köszönöm :)

      Törlés
  4. Kivarom azt az idot, amikor majd kedvvel meseled el..meseld!:)

    VálaszTörlés
  5. Kellemes pünkösdi hétvégét kívánok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések