Amíg csak

én mondogattam, még ha csak magamnak is, nem tűnt annyira hitelesnek, inkább önigazolásként hatott , mentségül csetlés-botlásokra, s most, hogy lassú olvasásom eredményeként gyűlnek a behajtogatott kis sarkok néhány könyvben , egészen megnyugtató tudni, hogy a felnőttek sem mesterei az életnek ( Márai- Egy polgár vallomásai).

Frissebb listám nem hosszú,nem is lista,  annál inkább végleteken álló, és jellemző:
Márai Sándor: Hallgatni akartam. Helikon,2013.
Móricz Zsigmond: A nyáj és  a pásztora . Kálvin Kiadó,Bp,2014.




Megjegyzések

  1. Szeretem a blogod, mondtam már? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most nagyon jókor jött! :)
      Akkor folytatom....

      Törlés
    2. Mert kérdésessé vált? Persze, megértem, hogy néha eszünkbe jut a befejezés, de el is múlik, mert úgy érzem nem vagyunk rá készen. Szerintem te sem.:-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések