Jönnek,

ha jönnek azok a napok, amikor semmi sem történik, vagy ha mégis, nekem sem lesz sok, ráérősebb, emlékezős idők. Akkor szeretnék leltározni, visszaforgatni filmeket, beszámolni, s újra meg újra tervezni. Addig van a mindig történik valami számomra létfontosságú állapota, a maguk apróságában is sodró események, s a konklúzió a lehető legegyszerűbben, hogy vannak életelemek- mert nem csak dolgok, hanem emberek, helyek, helyzetek és érzések-, melyekből számomra sosem lesz elég....
Telhetetlen én:).












Az aranyfán aranyló napsugár- sohasem elég, s vissza-visszajárunk megélni, amit , ahol, akikkel és ameddig még lehet.

Megjegyzések

  1. Úgy legyen! A képek beszélnek! És mellette csodaszépek.:-)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik, de az a " kendős" kép különösen tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))
      Ez az én tipikusan széles vigyorom. Ritka, és olyankor aztán....
      Köszi.( Van egy párja is, alkalomadtán...)

      Törlés
  3. O nekem is, mind, a lanyaid is, de engem is a kendos fogott meg nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is csoda, ritka pillanatok egyike:))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Minőségileg vitatható, de a megörökített pillanatok mindenképpen:)

      Törlés
  5. Kicsi lány a tükör előtt:kedvencem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért is érdemes a kastélyba bemenni:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések