Töredékek

jönnek és mennek blogtól blogig, s a darabkákból nem mindig téged sikerül összerakni. Mert az nagyjából lehetetlen, hogy teljességben kirajzolódj.Ahhoz elég hiú vagy :)
Van, hogy eszembe jutnak dolgok az olvasottakról, s legtöbbször az eszembe jutott dologban teljesen én vagyok. Ehhez meg én vagyok elég hiú:) ( Ha nem írok megjegyzést, az azért is van, mert nem tudok okosan szólni...)

De ha már meglátod a szál virágot, ami a borítékodban érkezett tőled viszonylag messziről, s nálunk nőtt olyan szépre, hogy még a gyenge fotók is tükrözni tudják azt, akkor már mondhatjuk, megéri e firkával való próbálkozás:)







Megjegyzések

  1. Sokszor én sem tudok okosakat írni. De majd egy ♥-t hagyok itt akkor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt-ott:). ( Nem az apróbetűs rész a lényeg, sokkal inkább, hogy mit, mennyit , mikor....Meg az, hogy találjanak célt a tartalmak. Ha nem egyéb önmagunkat...)

      Törlés
  2. :)
    A lepkevirág olyan virág, hogy egyszer elültetve minden évben újra nyílik. Ha akarom, ha nem, s miért ne akarnám, miért ne akarnánk.

    VálaszTörlés
  3. Nalam is egyszer,minden evben nagy eloszeretettel visszatert...de most ...eppen elmaradt,a pillangovirag,igaz en angolul szoktam becezgetni butterfly.Talan egyszer ,ujbol fog nonni nalam is

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések