Az út

egyre gyakrabban jó .














Ha a tengerpartra utazna valaki ( akár Romániába, akár Románián keresztül Bulgáriába), vágjon bátran bele: a nagy utak rendben vannak, biztonságosan, kényelmesen és gyorsan lehet haladni. (Nem úgy, ahogy a lapban olvashattuk: valamikor évtizedekkel ezelőtt úttalan utakon át az országon)

Megjegyzések

  1. Egyetértek! Az autópályák szuperek! Mi is kipróbáltuk a Nagyszeben felé vezetőt... :)
    Olvasgattam a blogodat, próbáltam kitalálni, hol élsz... de ha jól látom, elég messze attól a résztől, ahol mi voltunk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincsenek itt olyan nagy távolságok:)
      Nem pont ott, viszont, ez tény.

      Törlés
  2. Nincs azokkal az utakkal ott semmi baj, nálunk sokkal rosszabbak is vannak.

    Meg aztán...én soha nem azt nézem milyen minőségű az út, hanem azt hogy hová visz, meg hogy eljussak rajta a célomig :) meg haza.

    VálaszTörlés
  3. Mi is megyünk, úgy két hét múlva - idén vonattal, de jó buli lesz ez igy is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az buli a javából. Nagyon rég utaztam vonattal, nem is tudom, milyenek a viszonyok. Merre lesz az utazás?

      Törlés
  4. Szerintem nincs ezekkel az utakkal semmi gond:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól megkeressük, vannak bajosak is, de talán még sok helyen máshol a világban. Engem a megbélyegzés zavar- hogy itt aztán biztosan minden út rossz...

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Abszolút egyetértek az utolsó kommentbeli utolsó mondatoddal...

    Ahogy az is zavart, amikor a férjemnek mondogattam néhány éve, hoyg hát né, Bulgáriába kéne menni nyaralni. Mire ő: menj el, ott olyan hülyék a rendőrök, csak azt lesik, mikor és hoygan tudják megbünteni a külföldieket. Ezzel szemben soha senki az ismeretségi körből nem panaszkodott ilyesmire (pedig vannak néhányan, akik a tőlünk délre fekvő országban szoktak nyaralni), és mi sem tapasztaltunk tavaly semmi ilyesmit. Jó, hogy ti voltatok az idén is. Irigyellek. :P Jó értelemben. :) Csak mert én a tengert nem tudnám soha megunni. Azt hiszem, még télen sem. Ha lehetne, holnap költöznék tengerpartra.

    (Én töröltem az előző hozzászólást, mert valami kimaradt belőle, és csak azzal együtt volt értelme a szövegnek. :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések