Betakartam

az alvókat és a frissen kitöltött paradicsomlét- külön  a gyermekeket, s külön a felnőttet, külön a pirosat és külön a sárga lét. Az asztalon horgolt abrosz és friss, habfehér dália- reggel grófok kávéznak majd a teraszon. S a nyaralás egyértelmű jeleit-sok törülközőt és fürdődresszek egész kollekcióját- beszedtem a szárítóról,  mire csendesen megérkezett a csepergés.
Itthon ízű este volt.

Megjegyzések

  1. Isten hozott Titeket:) lattam az egeszet, ahogy leirtad! szeretem a lattato irasod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ilyenkor látom, mennyivel könnyebb, ha van fotó. Ha nincs, jobban megdolgozom.

      Törlés
  2. Volt nyaralás, paradicsombefőzés, van szeretet, gondoskodás, gondosság, vendégszeretet...
    Jó lehet nálatok otthon lenni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól függ,kitől, a nap melyik részében kérdezzük. Estére mindenképpen azon vagyunk, hogy mindenkinek jó legyen:)

      Törlés
  3. Itthon ízű,.. ilyenkor milyen jó...:-)

    VálaszTörlés
  4. melyik is a jobb? a nyaralás vagy az itthon ízű este? :))

    Remélem jól éreztétek magatokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettő jó, és mindkettő kell.
      Naná! :)

      Törlés
  5. Otthon ízű....Mindenhova elkísér az otthon érzet, amihez egy szerető anya kell.És te az vagy.

    VálaszTörlés
  6. Milyen jó, mikor az asszonynak ilyen sok takargatnivalója van :)
    Ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szó nemes értelmében:)
      Szeretem, amikor jókat szóltok:) Köszi.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések