Altató


Csendes este szállt le ránk, Uram, ez a nap már véget ért.
Elfáradtam már nagyon, Uram, álmomat már Rád hagyom.

Adj szép álmot Istenem, hisz oly nehéz az életem,
csendes este szállt le ránk, Uram,
nyugodalmas, jó éjszakát, Uram, jó éjszakát!

Nem , nem nehéz az életem, de estére elfáradok, s amikor csend van,  s hallom magam,  tetszik a hálás hang, s a válasz reménye- hogy  a holnap is szép, s áldott alkalmak ideje, az újult erővel való nekiindulás esélye.

Megjegyzések

  1. Nagyon szép, köszönöm!! Azért külön is köszönet Neked, hogy általa megtaláltam a honlapot is, ami nagyon sok széppel ismertet.♥

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok valahogy,hogy végülis nem nehéz igazából az életem,de tegnap este már nagyon fáradt voltam.Nincsen hang a gépemen itthon most,így elképzelem.:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm én is... ilyen békével jó lenne lefeküdni minden nap. :-)

    VálaszTörlés
  4. Régi kedvencem ez a dal- táborozások kedves emléke van benne.
    Nagyon szerettük énekelni, sokszor eszembe jut.
    nem olyankor, amikor hajnalban fekszem, csupa fölöslegességek miatt :)

    VálaszTörlés
  5. This prayer is so beautiful, be grateful take our souls to the heaven. Hava a Holy Sunday. Hugs.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések