Én

a csendet szeretem....

 
Csak légy egy kissé áldott csendben: Magadban békességre lelsz,
 Az Úr rendelte kegyelemben Örök, bölcs célnak megfelelsz.
 Ki elválasztá életünk, Jól tudja, hogy mi kell nekünk.

Megjegyzések

  1. szeretettel küldöm:
    Most nem sietek,
    most nem rohanok,
    most nem tervezek,
    most nem akarok,
    most nem teszek semmit sem,
    csak engedem, hogy szeressen az Isten.

    Most megnyugszom,
    most elpihenek
    békén, szabadon,
    mint gyenge gyerek,
    és nem teszek semmit sem,
    csak engedem, hogy szeressen az Isten.

    S míg ölel a fény
    és ölel a csend,
    és árad belém,
    és újjáteremt,
    míg nem teszek semmit sem,
    csak engedem, hogy szeressen az Isten,
    új gyümölcs terem,
    ...
    érik csendesen
    erő, győzelem...
    ha nem teszek semmit sem,
    csak engedem, hogy szeressen az Isten.
    Turmezei Erzsebet

    VálaszTörlés
  2. Imádom a csendet de azért most jó hallani ahogy a bikák megtörik az erdő csendjét! :-) Na és szeretem hallani a kisvasút kerekeinek kattogását az erdőben. :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem a csendet ,alig várom a holnapot,de most este is jó.:) Nehéz a tömeg, a zaj...

    VálaszTörlés
  4. Néha túl nagy a csend, máskor meg hiányzik...

    VálaszTörlés
  5. Ez egy nagyon szép ének. Gyakran szoktuk énekelni.

    VálaszTörlés
  6. Én is, én is :)

    A munkába visszamenetelemnek egy kis hozadéka a reggeli korán kelés (a mindenki előtt kelés), és az a húsz perces álmos, didergős csend nagyon jót tesz a lelkemnek!

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretem! :-)
    Nagyon szép! Kívánok további szép őszi napokat nektek Júlia! :-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a verset, a kedves szavakat, s hogy csendemet szeretitek:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések