Megmutatnám,

milyen szép a termünk, mert idén is a legszebb, és lelkemhez legközelebb álló mindenik másikhoz viszonyítva. Megmutatnám, hogyan költöztettük el ma  a babaházat (saját férj segítségével, mert nálunk csak az halad, aki beviszi mindenét, amire szüksége van- embert, szerszámot, eszközt, extra időt és fantáziát, hogy ami nincs, az is valóvá váljon), meg azt, hogyan néz ki a folyosó egyszerű őszi díszben , és a szépen elrendezett ceruzákat meg könyveket, megmutatnám Lombocska külön bejáratú mosdóját...Minthogy ez utóbbi nincs kész , és emiatt várni kell a végső leleplezéssel, mert még por van, és mindenféle építkezési anyagok itt-ott- hát nem tudom mutatni. De meglesz, az utolsó pillanat után, és akkor elfelejtjük az aggodalmakat, hogy hogyan kezdünk majd évet, és mit hozunk majd az újaknak, a kicsiknek.

Az ember fejlődőképes, nem elég egy bizonyos szintet megőrizni. Tegnap reggel végre jó lélekkel azt mondtam a lányoknak: addig maradjatok a vakációs lusti örömében, amíg jólesik, csak utána keljetek, öltözzetek...Nemsokára iskola, és sokáig minden reggel kelni kell, indulni, ott lenni, figyelni. S ha a vége (is) szép lesz, biztosan jól bírjuk majd.

Itt szépen szárító az ősz, s gondolkodom, hogy lehet, hogy van, aki nem szereti. Előbb győzködök, hogy az nem lehet, hogy ez nem kedves évszak- aztán azt mondom: maga tudja az ember, miből merít erőt... Én ilyenkor kapok levegőt, s a gondolat, hogy munkánk végeztével megpihenhetünk, s aztán ismét kezdhetjük, megnyugvással tölt el. Majdnem olyan szép, mint az üde tavasz...






Megjegyzések

  1. Én is szeretem az őszt. Engem megnyugtat. Nem lázadok, ha süt a nap, ha esik az eső.... ebbe minden belefér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így-így, egyre többen értsék...:)

      Törlés
  2. Rég nem jártam erre, de pont jókor csöppentem be. :) Az ilyen őszt, mint a mostani én is nagyon szeretem. Ám akkor is jó, ha napokig esik az eső. Olyankor begubózunk egy-egy délutánra, elkezdek vasalni, és olyan jó illat van! Ez valahogy megmaradt gyerekkoromból. A csúnya esős ősz a vasalásillattal függ össze számomra, mert a betakarítás közepette falun az asszonyok, persze, hogy nem vasalással pepecseltek, de ha esett napokig, arra is sor került. És olyan jó nézni a benti melegből hogyan hullanak a cseppek terhe alatt le a falevelek, hogyan potyog a dió, hogyan nőnek a tócsák, és milyen sietős léptekkel közlekedik mindenki...

    Sok türelmet, erőt és sikert az új tanévben nektek is! A két és fél óra múlva-i viszontlátásig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)A találkozásról- legalább viszontláttuk egymást....
      Hosszasan kellene mindenről beszélgetnünk!

      Törlés
  3. Én szeretném, ha nem kínozna, de a te képeidet nagyon várom.

    VálaszTörlés
  4. Az az almás fotó nagyon tetszik! Amúgy az ősz a kedvencem. Hiányolom az ovis fotóidat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már csak hétfőig- akkor aztán jönnek az ovis fotók:)
      Azt az almát valaki nagy gonddal gyűjti- pálinka lesz belőle.

      Törlés
  5. Nagyon szeretem az őszt,a nyugalmát......Itt megérkezett az eső, de nem baj,ezt is szeretem.
    Olyan ismerős! Nálunk is ez van : " mert nálunk csak az halad, aki beviszi mindenét, amire szüksége van- embert, szerszámot, eszközt, extra időt és fantáziát, hogy ami nincs, az is valóvá váljon.."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondod...mármint , hogy ez máshol is így van.:) Akkor ki jár majd ellenkező jó példával előttünk...?

      Törlés
  6. Én is szeretem. Az avar illattal, krizantémokkal, színekkel, köddel, sok-sok lehulló falevéllel együtt.

    A sok lehullott alma pontosan úgy áll otthon is a fák alatt. 8-9 ft-ért veszik át a léalma kilóját, sokan otthagyják a fán meg alatta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyi minden, amire még igazán nem is gondoltam, pedig mind kedvencem. Itt olyan nyárias az ősz, és ennek nagyon örülök:)

      Törlés
  7. Szep iras, szep kepekkel.Nekem most a masodik a legszebb valamiert.
    En szeretem az oszt is, minden evszaknak megvan a maga szepsege, de bar nem mondom , nem irom le,meg nyar van, hivatalosan 20-ik:) es en ehhez tartom magam, segit benne az idojaras is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenik kép valaki különlegeset jelent számomra, biztosan egészen mást mint annak, aki nézi. Sosem a minőség, mindig a tartalom a lényeg itt.
      És köszönöm!

      Törlés
  8. És mint Mammkának, nekem is ismerős: "mert nálunk csak az halad" :-)

    VálaszTörlés
  9. Úgy látszik sokunknak természetes, hogy bevisz mindent, ha azt szeretné, hogy alakuljanak a dolgok :)

    (Nálunk mosdófelújítással kezdődött az év, mi a szomszéd ovi tornatermében fogadtuk az új csöppeket a nagyobbakkal, akik persze élvezik ezt a "kalandot" :) A kicsiknek sem okozott gondot, majd két hét múlva beszokunk a saját termünkbe is. Nekem kicsit nehezebb, mert nyúlnék a szekrénybe ezért-azért, de nincs szekrény, mindent meg nem tudtunk átköltöztetni. De nem baj, mindjárt lesz szép felújított mosdónk! )

    Szép évkezdést kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen erre gondolok én is- hogy amikor kész lesz, annál nagyobb lesz az öröm. Mi is félig- meddig szomszéd teremben leszünk majd, és türelemre neveljük magunkat.
      Köszönöm, azon vagyunk, hogy szép legyen:)

      Törlés
  10. De jó azoknak a gyermekeknek, akiről ilyen csupaszív óvónéni gondoskodik! ♥

    A képek nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  11. Első kép a kedvenc!!! A babért ők viszik :)

    Majd a második, harmadik...

    Szeretem az őszt, minden színével, illatával, hangulatával...

    Mindenkinek kell az ősz, majd a tél, hogy munkája végeztével megpihenhessen!

    Derűs új tanévet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, viszik- anyuék:)
      Így van, ahogy mondod...mindig örülök, mert itt szépen kiegészül minden. Köszönöm!
      És nektek is minden jót!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések