Sirat

mindenki valamit . ( ? ) (!)
Ki a nyarat,
ki az őszt,
ki az egészséget,
ki a vakációt,
ki az iskolát ( tanügyet, oktatási rendszert...),
ki a (sok) munkát,
ki a munkanélküliséget,
ki a pénzt,
ki a vidéket,
ki a nagyvilágot,
ki a békét,
ki a szerelmet,
ki  a barátságot,
ki  a kultúrát,
ki  a műveletlenséget,
ki az időjárást,
ki a csillagok járását.

Továbbad mindenki valamit.
Ki a jéghideg vizet,
ki a verset,
ki a képtelen videót,
ki a boldogság felé vezető utat,
ki a ronda képét....

Szabadul mindenki valamitől.

Hogy jobban legyek, megszenvedek.
Hosszú időbe telne kimásolni a Polgár vallomásaiban aláhúzott kedvenc részleteket. S nem is hatna ugyanúgy- most az enyémek, nekem mesélnek, engem intenek és rettentenek el. Nem lett elém tolva és nem siklottam át rajta.

Alázatos elalvásra békés ébredés jön. Ha jön.





Megjegyzések

  1. Igazad van, én is így látom. De én nem siratok és nem is osztok meg. Elfogadni is tudni kell és örülni annak, ami megadatott éppen. A megosztás pedig üres továbbadás. Ha a sajátomat adnám, azt átadásnak, ajándéknak hívnám, nem megosztásnak. Szép vasárnapot kívánok nektek ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom- majdnem mindenki, mert én sem :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. :) Igyekeztem egyszer elintézni, s aztán sokáig nem visszatérni erre .

      Törlés
  3. Szeretem ahogy ezt leírtad. Minden sor jelent valamit nekem, és miközben leírtad, Neked egészen biztosan mást jelentett. Azért az aláhúzott kedvenc sorokra kíváncsi lennék... Vajon ugyanazok-é, mint nekem...?

    Jó újra itt lenni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rég láttalak, bár figyellek:)
      Meggondolom, és aláhúzom, vessük össze :). Biztosan mást is jelentenek nekünk ezek a sorok az általánosságokon túl. Van úgy időnként, hogy bizonyos dolgokkal túllőnek emberek a célon, vagy egyáltalán céltalanul tesznek- vesznek...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések