Azokért

a pillanatokért, amikor fölösleges dolgok  nem háborognak lélekben, fejben...
azokért érdemes.
Ezekért a pillanatokért kell végre megtanulni a fölöslegesség lényegét- s szelektálni, szelektálni.
Kellett pedig ezért a gyűjtögetés, a halmozás.

Valakinek fölöslegessé válnom kezdetben felháborító, aztán fájdalmas, s néhány aztán után mindegy kell, hogy legyen.
Innen ki, oda be. Bolhapiac.



Megjegyzések

  1. Minden változik, a fontossági sorrend is, a tárgyaké és az embereké is. Nem tehetünk ellene semmit.Minél inkább erőltetjük, annál rosszabb. Marad az örök szelektálás.

    VálaszTörlés
  2. Fogok ma írni egy talán érdekes dolgot, tartás, elengedés, kell nem kell téma.

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem könnyű elegendi dolgokat, tárgyakat, embereket....ahogyan a gyerekek nőnek, meg kell tanulnunk őket is szép lassan elengedni, hadd tudják járni saját útjukat. Na ez nekem már most nehezen megy!

    Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
  4. én fájdalmasan nehezen értek virágnyelven, lefordítanád a kedvemért, mit mondasz? fölöslegesnek érzed magad? az érdemes pillanatokban nem háborog a lelked, bolhapiacnak tárgyaknak érzed az embereket, hogy akinek már nem kellesz, jön más, aki megvesz?? mit kell szelektálni?nem értem, kicsi vagyok én ehhez, segítesz?

    VálaszTörlés
  5. siettem vissza, nehogy félreérthetőt írtam, annyit szerettem volna csak mondani, hogy bár nem értem, amit írsz, de azt érzem, valami baj van, és nyomaszt, hogy nem tudom, mi az...

    VálaszTörlés
  6. Igen, én egy jó ideje érzem azt, amit Katalin most utoljára írt, veled kapcsolatban :-(

    VálaszTörlés
  7. :) Köszönöm törődést.
    Nincs semmi baj.
    Max az, hogy rosszul fejezem ki magam :) De mindig őszintén.
    A lényeg, hogy nem, nem tárgyak az emberek, s engem is épp annyira pofonver, ha annak vélik.
    Tudom, ez olyan téma, ami hosszú fejtegetést érdemel.
    Most ennyire voltam képes.

    Visszaolvasom firkálmányaimat, s változtatok a stíluson :)

    VálaszTörlés
  8. hogyan tudnék segíteni, hogy kicsit nagyobb önbecsülésed legyen? nem firkálmányaid vannak!!, hidd el, értékes szócsöve vagy Istennek, ha rosszat gondolsz magadról, vagy nem veszed komolyan, hogy minden szavad áldás, akkor elcsúszol valami másfelé.....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések