Bagatellizálni,

ami másnak éppen fontos, mély gondolat, fontos esemény, lelkiállapot, satöbbi, éppen olyan, mint nevetőgörcsöt kapni egy temetésen. S mert tegnap kicsit jobban tudatosult bennem, hogy - túl a gyermekem- mosolya-párom-ölelése-fizetésemelés- kitakarított-lakás-örök érvényességén-, megvan minden napnak a pillanata- az, amitől szebb lesz a nap, értelmesebb , élhetőbb, ezért a tegnapért most képes vagyok túlnézni azon, hogy van, aki kilóg a sorból, s nem érti, nem akarja érteni, ha mások  örülnek, ha jól vannak, ha valami sikerül...

Az nem baj, ha nem vagytok a helyzet magaslatán, csak egymás lelkébe ne tiporjatok, emberek...




Megjegyzések

  1. Ha nem vagyok a helyzet magaslatán, inkább begubózom...így akarva-akaratlan sem bánthatok meg senkit.

    Jókedvet elvenni másoktól...na az olyan embereket nem kedvelem.
    Miért érzi attól jól magát valaki, ha 'nekem rossz napom van, a másé se legyen jobb' ? az ilyet nem tudom megérteni...

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen sorból kilógó embereket én csak sajnálni tudom, de megérteni nehezen. Nagyon el tudják rontani a hangulatot, de talán még ők sem tudják, hogy mit csinálnak, vagy csak egyzerűen betegek. Ha szándékosan, tudatosan csinál ilyet valaki (sajnos van ilyen), akkor az én szememben az egyszerűen csak gonosz. Ez az utóbbi típus nagyon bántó tud lenni.
    De jó is lenne olyan környezetben, olyan emberek között élni, ahol mindenki tud a másik örömének, sikerének is örülni!

    VálaszTörlés
  3. Korrekt meglátás- örülök a megerősítéseknek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések