Aznap

elhaladtam a ház előtt, s elmondtam magamnak- még egy ember, akinek fejfájára ismét az én nevem kerül...Azt gondolom, valóban úgy van, hogy a halál fizikai életünk legbiztosabb, egyetlen biztos pontja. Engem is megvigasztalt az a néhány sor:

Az értelmesek fényleni fognak, mint a fénylő égbolt, és akik sokakat igazságra vezettek, mint a csillagok, mindörökké.Dán. 12,3

Szóval egyáltalán nem mindegy, hogyan élünk. A lecke fel van adva, s a tandíjat ki kell fizetni. Mondtam már....


Megjegyzések

  1. Nagyon szép kép....!
    Igen....nem mindegy, hogyan élünk....
    További szép napot kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Soraid elgondolkodtatóak... A képed egszerűen gyönyörűűűű... Most készítetted a napokban??

    Szép napot, ( nektek is vakáció van úgy-e?)
    Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vakáció:), nagyon jó!
      A kép egy kanyarnyira készült, éppen ilyentájt- két éve:)
      Most aztán visszamegyek, megkeresem és megmutatom ismét.
      Talán semmi sem változott.

      Törlés
  3. Próbálkozunk! Sokszor bizony nagy árat fizetünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S vajon, akkor legalább megtanultuk?

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések