Kompromisszum










Ilyen fényességes napok vannak, hozzáadva a reggeli-esti frissességet, ami igaz: éles, de kellemesen. Főleg, ha bentről kell figyelni. Valódi ősz van, legyen őszutó, de annak is tisztességes- bőven van idő sétálni, kint lenni,rászokni  a termoszra, miben finom tea van,   udvart rendezni, s amikor este van, jól esik bekuckózni. Nappal szellőztettünk, este melegszünk. Mondom ősz van. Még mindig száradó, sárguló. Én hűséges típus vagyok. Még az évszakhoz is. Emberekhez- még azon túl is, hogy már nem hiányzom.

S akkor jön  a reklám,  s azt mondja, hogy a neves cég kellemes karácsonyt kíván. :))) Ezzel az erővel akár húsvétot is. Mondanám, s mondom is. Kicsit korán van ehhez. De ellene tenni nem lehet- tele van lépten-nyomon minden a karácsony külső világával. Blogon angyalkák- és sok más apróság biztosan ( szerintem még visszakerülnek a szekrénybe-legalábbis nálam nem találnának még sehová), fbon  hirdetik a Mikulás érkezését ( így kell szólni , hogy fiam, írd meg a leveledet?), és tervek, szilveszteri menük meg miegymás.

Tulajdonképpen nem is zavar- kiegyeztem.
Én már tudom, hogyan készülök majd az ünnepre. Nekünk az jó lesz.

Tudom, bizonyos dolgok időigényesebbek- akár nyáron is lehet készítgetni az sk ajándékokat- ezt mi is szoktuk gyakorolni.
Egyébiránt egyelőre figyelem az apró rezdüléseket, s azokból megtudom, minek örül majd kicsi és nagy, amikor itt lesz az ideje.

S így haladva, talán mégis vannak egészséges kompromisszumok. Én örülök a kegyes időnek, s élvezem, ahogy feldobják az összegyűjtött leveleket, s belehuppannak. Már úgysem sokáig....



Megjegyzések

  1. Én is kiegyeztem már. A boltok kínálhatják az ünnepi portékékat - érthető is, nekik eladó, ünnep után már nem tudják eladni - de nekem nem muszáj arra menni, nem muszáj vásárolni. A reklám is az emberek csalogatásáért van, aztán van akiné van foganatja, van, akinél nincs. Ők megpróbálták. Az Adventi különszámot mi is kihozzuk november közepén, hiszen kell hagyni időt beszerezni a lapot, áttanulmányozni, "megfőzni". Szóval, nincs is ezekkel baj. Úgyis mindenki magának dönti el, hogy örül a csodálatos őszi napoknak, vagy már most várja a karácsonyt. Az is meglehet, hoyg valaki most olya nehéz perióduson megy át, hoyg nem is tudja észrevenni a szépséget, és az ünnep tudata tartja benne a reményt és a hitet, szóval, összetett a dolog, mindenkinél más-másképpen vetül le.

    Különben mi is élvezzük a napsütést, a friss levegőt. A lányok (még) mamánál, ma hozom haza őket, holnap, ha még mindig tart a jó idő, kertezünk. :)

    Jártam errefelé, olvastalak, de én is éppen egy mindenféle szempontból nehéz időszakon vagyok túl. Most tudtam csak megszólalni...

    Puszilunk benneteket sokszor! :)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon várom a Karácsonyt. Egyszerűsítettem rajta és szeretném most élvezni azt, hogy csak vagyok, csak megélem, csak pihenek. Majd három hétig otthon lehetek, aminek végtelenül örülök. Készülődöm lassacskán az ünnepekre, élvezem a várakozást, a rákészülést. Az őszt pedig megélem. Szeretem. Kedvenc évszakom. Jó ez így ♥

    VálaszTörlés
  3. Azon a reklámon én is fennakadtam..... és köszönöm, hogy ezzel a poszttal egyben "figyelmeztettél" - magamnak most így vettem - , hogy még ősz van - és próbáljuk meg ezt élvezni.... most hétvégén erre fogok figyelni.
    Nagyon várom a karácsonyt, a készülődést - én készülődős vagyok - de mindennek megvan a maga helye, ideje. Szóval az adventet várom:), hogy igazán, belülről érezzem azt, hogy most jó készülődni....

    VálaszTörlés
  4. Fura bizony ez a novemberi meleg, ilyenkor már a nedvesebb arcát szokta mutatni az ősz, de jó így, nekem mindenképp :)
    Még kicsit korai nekem is a karácsonyi készülődés, annak ellenére, hogy éppen ma vettem egy rakat karácsonyi ajándékot (mondjuk ennek inkább praktikusabb okai vannak).
    A képek meg ismét nagyon szépek, főleg a kapu, jaj hát az nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  5. A kerítés gyönyörű! Köszönöm, hogy megmutattad!

    Kerítés szempontból a tavaszt várom, hiszen nálunk akkor készül el, akkor kerül fel a vázra a faanyag, addig rút kiskacsa marad, de nem baj, az évek során megtanultam várni, kivárni dolgokat, és valahogy többet is érnek így, nem azonnal megkapva...

    Így vagyok az Ünneppel is. Várjuk türelemmel az Adventet, hogy aztán lassan végigjárva, minden napját lélekben (is) megélve elérjünk az Ünnepig. Addig meg élvezzük ezt a barátságos őszt, hosszú sétákkal, meleg teákkal, csipkebogyóval és gyerekkacagással!

    Ölellek!

    VálaszTörlés
  6. Szivembol szoltal Julia! egyszeruen befogom a fulem, neha a szemem is, hogy ne vegyem eszre a tulsagosan korai, csakis vasarlasra szukitett unnepet., unnepi hangulatkeltest.Amennyire tudok blokkolok.
    Gyonyoruek a fotoid, es engem is a kerites csabitott el teljesen:)a postaladaval.

    VálaszTörlés
  7. OOooh!! What a lovely flowers!! ^_^

    VálaszTörlés
  8. Naaaaaagyon szép.... Én is még a vénasszonyok nyarával vagyok elfoglalva, élvezem hogy a frissen mosott ruhát még novemberben is ki lehet teregetni az udvarra.... Majd eljön a várakozás ideje is... Egyelőre még nálunk is ŐSZ van :)

    A reklámmal kapcsolatban - ezért nem nézünk mi kb. 1-2 éve kereskedelmi adókat :)

    Szép őszi hétvégét kívánok ( ez még az lesz :)

    VálaszTörlés
  9. Én is még a szép ősznek örülök! Annyira jó még kinn lenni, az időjósok szerint marad még egy pár napig.
    Nem is érdekelnek még a karácsonyi kínálatok, most még itt van ez a csodás idő! Köszi a sok szép képet!
    További szép estét, jó hétvégét kívánok!:-)

    VálaszTörlés
  10. És valóban kedves Júlia!!nekem is szóltak a szavaid...merthát én már napok,...de talán hetekben is számolhatnám....óta készülődöm a karácsonyra...igaz,csak gondolatban,lélekben....s közben elfelejtek örülni a csodás ősznek!!Köszönöm a "figyelmeztetést"!Igaz,Bencussal a múlt heti vakációt mindennapi sétákkal ünnepeltük:-)......de sétáltunk,mert csodás az idő...és nem azért mert ŐSZ van...remélem érted,mire és hova akarok kilyukadni!pedig olyan varázslatos....jó idő van-szebbet már kivánni sem lehetne.....és mégsem élem meg ezeket az ajándékba adott napokat!!Látod,milyen jó h itt vagy a blogvilágban....nekm mindenképpen jó!!A virtuális anyukámnak fogadlak ezennel!! <3
    További csodás őszt!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések