S ahol

éppen akkor ér véget a munka, amikor vasárnapra fordul az óramutató, s szépen elcsendesedik a vidám nap, ott helyén lesznek a dolgok, ha ismét ébredünk. A diós hókifli ráadás lesz a gyöngytyúk-húsleves - párolt csirkemellszelet- céklaszirom párosítás után :)
Olyant eszünk, mint régen a nemesek. Lelkünkben minden nap nemesebbekké kell válnunk.
Szombaton korán reggel mosunk, hogy késő este összeszedhessük.

Örülnék mindazokkal együtt, akik ugyanígy - a megfelelő ráadásokkal- megszentelik a napot, s igyekszem azokra is gondolni, akiknek nehezebb.
Én ma is megtapasztaltam az emberi természet normalitását, a kedvességet, hallottam sok nevetést, próbáltam kis és nagyobbacska emberek kedvében járni, tanultam és tanítottam.  És semmi rossz nincs abban, ha akár egy ember is kerül, aki ennek kapcsán velem együtt örül.


Megjegyzések

  1. Jéééé, diós hókifli! minimum 30 éve nem ettem!
    Már a gondolatától is össze szorult a lelkem, mert hasonló gondolatok jutnak az eszembe.
    Köszönöm hogy emlékeztettél. :-)

    VálaszTörlés
  2. Az én napom tegnap tele volt pozitív energiákkal, csodálatos, befogadó emberekkel. Érezni lehetett a szeretetet. Annyira jó volt♥
    Ma pedig vasárnap van. Finom ebéd, feladatok is akadnak, de a mai napot szeretném a feltöltődésnek szentelni. Szép napot kívánok nektek♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Looks delicious!!! Slurp-slurp!! ^_^

    VálaszTörlés
  4. Jó volt soraidat így vasárnap reggelre olvasni. Legyen ma is szép napod!

    VálaszTörlés
  5. "Dolgos" napom volt a tegnapi és hozzá szeretetet is kaptam...nagyon kellett...nagyon jólesett.
    Legyen áldott, szép vasárnapotok!!♥

    VálaszTörlés
  6. Nálam, jaj, nincs hókifli és ilyen pazar menü mára, de a nap meg van, meg lesz szentelve, tessék, itt vagyok, örüljünk együtt. :)

    VálaszTörlés
  7. egy ilyen pozitív nap többet ér bárminél...

    ...és olyan szépen írta Márta: "örüljünk együtt" - úgy legyen! :)

    VálaszTörlés
  8. Veled örülök én is ...
    Megszentelem a vasárnapot...

    Neked is szép vasárnapot !

    VálaszTörlés
  9. Szívesen odaülnék ahhoz az asztalhoz - és nemcsak azért mert a hókifli az egyik kedvenc ropogtatnivalóm :)

    VálaszTörlés
  10. Ha estere is ,csak betalaltam ide!Ami azt illeti nagyon sok emberrel(egesz gyulekezet) volt ma orvendetes kapcsolatom s meg eclereket si keszitettem szamukra!Ugyhogy egyutt orulok veled!

    VálaszTörlés
  11. Minden jót kívánok sok szeretettel! :)

    VálaszTörlés
  12. Kellenek az ilyen szép napok! A hókifli nekem is a kedvencem....
    További szép napot, hetet kívánok Nektek Júlia! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések